Benni-min Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Jeg leser stadig om at vi må til legen med babyen hvis den er syk. Men må man ikke bestille time som vi voksne må? Eller kan vi bare trappe opp hos legen, og han MÅ ta imot oss uansett om han har tid eller ikke? Spesielle regler med babyer/barn? Eller mener alle som skriver at en må til legen, at en må kontakte legevakten, for de MÅ ta imot akutt syke.....??? Lurer bare.
små Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Hver gang jeg ringer legen og det er noe med de små, får jeg time i løpet av den dagen.. veldig greit sånn
mai mammaen til to Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 det er bare å ringe..jeg ringte og fikk time samme dag. legen min hadde fult men fikk komme til en annen.... tror legene også har noen sånne akutt timer hver dag....er ikke sikker, men tror det..fikk alltid time med engang jeg ringte når jeg var gravid og...
Vestlandske meierier A/S Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 alle leger har akutt timer slik at dersom det er nødvendig får du time på dagen! Du kan også få time til deg selv dersom det er akutt, ikke bare barn og babyer det gjelder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå