Gå til innhold

ks 21..........osv.......

ღMaria har TO prinsesserღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei...så det nye bildet ditt...stor og flott mage....når fikk du mage da??

trir min kommer for fult nå snart ja...den er nok rett rundt hjørne...var hos jm i dag...hun kjente livmora rett under navel..vanligvis var den lenger ned med 1baby i magen...hørte hjerte lydene å...hærlig,ikke sant???ååå.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe ja..Rart og liksom tenke på at dette er nurkene våres?? Hvis du skjønner?? Den begynner og komme seg den ja..Uff kan ikke si jeg gleder meg til slutten altså kommer vel til og sprekke over alt..Stakkars lille meg..Neida... Skal nok oveerleve det..Men må si det er litt uvant.Begynner og få litt problemer med og sove også på nettene, finner liksom ingen god stilling!! Har du fått lagt ut noen flere bilder du eller?? Magen min begynnte og komme rundt der du er nå sånn ca.. Men trur ikke det er noe og stresse med hehe..Den kommer plutselig! Jeg har jo hele tiden trudd jeg var liten men Jm sa at her kunne man fort se at det var flere enn 1 JA..Gled deg kjempe masse til ul det er en kjempe opplevelse.Jm var veldig flink til og forklare alt hun gjorde.Skal jo på ny ul allerede om en mnd!! Har planer om 3d også vi da...... Blir mye men er verdt det oxo...

Håper alt er bra ellers da ;)

Hilsen oss tre...

Skrevet

hehe...ja...rart!!! nei...tok noen bilder i går...ble helt kårnige...hehe...kan ta noen nå...sier ifra når jeg har lagt de ut da...

ja,gleder meg til ul...skal dit 12 desember...og 1 gang imnd etter det...ååå....så morro det blir...jeg visste ikke at vi fikk sykemelding fra 23 uke....så deilig da..hehe...(sleip jeg c) hehe...

ja,tror magen min kommer snart...for jeg kan kjenne den er hard....=)

Skrevet

Er nok ikke så lenge til nei... Ja gjør det..Vansklig og se slikt selv også..Har ikke følt at magen har vokst jeg heller men når jeg ser på bilder og sammenlingner så ser jeg det....Blir spennende da når du skal på ul!! Trur jeg skal dit engang i mnd jeg oxo nå også på slutten er det hver 14.dag! Glad vi tvillingravide for så bra oppfølgning jeg.Er jo morro og se de også..Mine var det veldig like mål på også, og de trur begge er gutter..Hehe..Hakke følt det i det hele tatt jeg.Trudd to jenter jeg!! Men jm vil jo ikke si det garantert da....... Hva var hjerteslagene på dine da??

Skrevet

Unnskyld at jeg bryr meg innpå her... men bare lurte på når og hvordan dere fant ut at det var to inni magen? :)

Skrevet

vet ikke hjerteslagene...det fikk jeg ikke vite...men det gikk fort og var perfekte...så det er bra nok for meg...jeg hadde blodtrykk på 110/70...det er bra...ja...er glad jeg skal ha tvillinger jeg...får jo sett de så mange ganger..hehe...ja...når jeg var på ul 11+1 var de like lange...kanskje du får en gutt og en jente da...supert uansett da...

jeg har lagt ut bilde....maria hansen på side 5...hehe

Skrevet

åå...hei du..hehe...jeg fant det ut 11+1 og jeg er 12+3 nå...var på ul pga blødning...tror du du har to??

jeg hadde følelsen hele tiden,så jeg visste det=)

Skrevet

Jeg fant det ut veldig tidlig i svangerskapet.. I uke 7 var det..Tok innvendig ul pågrunn av usikkert når og hvor langt jeg var på vei og da så de også to spirer :) Mistenker du tvillinger??

Skrevet

Oki.. Mine var på 140/148 første gang men stoler ikke på det der jeg ang kjønn og hjerteslag!! Det er jeg også nå..Kan ikke tenke meg noe annet nå, men må si jeg ser frem til og flytte snart.Har jo kjøpt oss hus vi vettu slik at jeg får begynnt og innrede rommet dems.Men overtar d ikke før i desember. Hehe du er ikke den første som har sagt det nei at det er en av vher..Hadde jo vært morro d. Kan da se at magen din har begynnt og ta form nå da..Er jo sånn ejg ca var da også og plutselig kommer den....Bestemor kunne se forskjellen på meg bare på 14dager hun... Så den kommer over natta..Hehe..

Skrevet

tusen takk for svar! :)

Ja, har vært litt i tvil her.. Fikke mage veldig fort, og den er veldig stor (min første) så jeg har lurt litt..

I tillegg ringte søsteren min tidlig i graviditeten, hun hadde drømt at hun fødte tvillinger men at hun aldri var gravid og våknet midt på natten av en sterk følelse av at hun måtte ringe meg -for hun mente dette var en beskjed til meg :).. Hun er fortsatt overbevist om at jeg får to :)

Og når jeg blir spådd her og der så ser de både gutt og jente.. Og det er litt sånn følelsene mine går også.. svinger veldig fra gutt til jente følelse, men havner mest på gutt... Rar følelse...

Man begynner jo å lure da :)

men skal på UL i morgen, så da håper jeg de kan gi meg litt klarhet :)

Lykke til med babyene deres!! Dobbel jobb og dobbel glede! :)

Høres ikke så dumt ut ;)

klem

Skrevet

maria:

du må si ifra i morra da...om det er to...så spennende....jeg er kjempe glad for å få to...lykke til

Skrevet

To Maria79.

Oi, høres spennende ut.. Fortelle i morgen da hvordan det gikk.Gleder oss kjempe masse vi, dette blir våres første ;)

Skrevet

takk takk! :)

Popper innom i morgen og gir rapport jeg! :) Lover!

Blir jo glad uansett, har hørt det lille hjertet slå, senest hos jordmor i dag, så uansett en eller to, gutt eller jente så er det noen som kommer og deler livet med oss :)

Det tror jeg må være det beste i hele verden!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...