Gå til innhold

MYE luft i magen rett etter el..? andre som

Anbefalte innlegg

Skrevet

har det samme??? litt veeel tidlig for gr.tegn...! men virkelig hele tiden uff ufff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har akkurat det samme! Trodde jeg var den eneste.... vet virkelig ikke hva det er, haaper selfolgelig paa graviditet, men ja..... :)

Skrevet

Jeg kan desverre ikke svare på det fordi jeg har mye luft i magen rett som det er!! Har en veldig sensitiv mage... :( Så hvis jeg får det når jeg blir gravid, så er det et symptom jeg ikke kommer til å forbinde med graviditet ihvertfall!!

Skrevet

Hei,hei!

Jeg føler meg veldig oppblåst nå,men det er liksom ikke luft, mer "hoven" liksom i magen....buksene er ubehagelige å gå med, men jeg har ikke tenkt så mye over hvordan jeg føler meg mellom el og tr før, så det kan jo være at jeg bare ønsker at kroppen min oppfører seg anderledes enn vanlig selv om den ikke gjør det. (dette ble litt rotete...) men IKM er på neste torsdag, så da får vi se... håpe,håpe...

Skrevet

Jeg har masse luft!! Fiser hele tida! Og det er en uke etter EL. Kommer alltid masse bønner på den tia og dem lukter!!hehe

Skrevet

hihi samme her uff...da er det bare sånn da..tenkte gr symp kanskje jeg, men litt vel tidlig kanskje...ikm 20-21..

Skrevet

samme her også. Jeg har somregel mye luft i magen etter EL.. jepp.. kan faktisk være MYE! =) hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...