Gjest Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Har ul i morgen klokken 10.15, og har gledet meg til denne dagen helt siden jeg ble gravid. Men nå når dagen endelig er her, så har jeg begynt å grue meg. Tenk om det er noe galt da?? Er så redd for det! Håper jo selvfølgelig at det blir en super-positiv opplevelse, men er som sagt litt redd. Har vel egentlig ingen spesiell grunn til det, for graviditeten min har vært grei, men likevel... Noen som har det som meg, eller har noen oppmuntrende ord?
vimsa 79 Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 di fleste av oss har vel tenkt som deg før ul, men du skal nok se at alt går bra. ikke noe er som å se babyen din på tv. gled deg
ks23 med William og Lucas Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Vet akkurat åssen du har det...Hadde ul i går nemlig.(på kvelden). Grudde meg ingen ting dagen før eller midt på dagen men når tiden begynnte og nærme seg sp kjente jeg bra med kribling i magen ja.... Men det gikk jo kjempe bra, alt var kjempe bra med de og de sparket og ojet seg nedi der..Hehe..Helt rart og se på...Fikk 70% vite kjønn også..Hun trudde jeg ventet to gutter men ville ikke si det helt sikkert! Men den ene visste seg helt klart og tydelig.. Der var det nok en liten tass ja...Så gode de var assa..Gleder meg allerde om en mnd..Da skal jeg på ny.... Masse lykke til hvertfall, og fortell hvordan det har gått..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå