Gå til innhold

HAPPYLANDBUTIKKEN PÅ SVINESUND I SVERIGE

Anbefalte innlegg

Hei jenter, har noen av dere kjøpt brio kombi vogn de har på tilbud happlandbutikken på svinesund for 3999 kr med bag og stelleveske. Er det godt kjøp eller bra vogn eller.

Har nemlig vurdert å kjøpe den. Så også at de har tilbud på seng med sengehimmel, sengetøy for kr. 699, noen med erfaring.

Fortsetter under...

Hei

Vi har kjøpt seng og vogn på Happyland.. :)

Senga var helt ok den, ihvertfall etter at vi fikk malt den, og vogna virker veldig fin. Har jo ikke fått prøvd den enda, men..

Veldig bra tilbud ihvertfall, og brio skal jo være bra, så vi føler oss fornøyde med kjøpet ihvertfall.

Har kjøpt den vogna ja- men da kosta den 4999... grrrr- vi skulle ha venta litt!!! ;-)

Vogna virker veldig bra, har bare prøvd den i stua da ;-) Men brio skal være et godt og solid merke- så jeg tror nok virkelig den er verdt den prisen.... husk du sparer litt på kursen også!!!

Senga vet jeg ikke noe om...

Bæreposen virker veldig varm den, så jeg vil vel kanskje tro den holder... Aner ikke egentlig.. hehe

Vi har en sånn lammeskinnspose i tillegg, så vi får vel bare se ann hvor kaldt det blir og hva vi bruker..

Annonse

skal til happyland 18.12. jeg :P

mannen e fortsatt litt i tvil om han vil være med, tihihi.. ikke sikkert han gidder løpe fram og tilbake i den store butikken og venter på at jeg skal bli ferdig med å se og ta på alt som er der :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...