Snupidupi Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Du har vel tenkt å førtell oss ka den der jentongen din ska heite når ho e kommen tel... Bynnt plutseli å tenk på det når folk har bynnt å fø og sånn... ka man ligg på sjukhuset og ikke får me sæ ka den der ongen din skal heite... Du har bærre med å fø litt før mæ.... ;D Men du har tærmin før mæ så det klar du sekkert
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Å, nå blei jeg nysgjerrig på det navnet igjen........ kom igjen da Ronja- si det til oss nå da......... :-D
popkind Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Jeg vet det , jeg vet det ..................men vet ikke om jeg får lov til å si det?????? hehehehehehe........................
Snupidupi Skrevet 8. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2006 Dommedustn!!!! Kan ikke bærre kom hær å si at du veit det også ikke si meir... Kor det bi a ho Ronja?????
mensana Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Vet du det, popkind....??? Urettferdig! Ronja: det skal være likt for alle!
Tess30 Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 hihi dem som e grei får vite...neida...hehheheehehehe
Gjest Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 nå ble jeg også nysgjerrig ....-igjen!! husker den tråden hvor "alle" skulle gjette navnet... hehe får jeg sove i natt, mon tro?? hihihi klem
popkind Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 Det er sant at jeg vet det..... hihihihi...., men tror ikke jeg får si det??? Men det jeg kan si er at navnet er utrolig fint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 9. november 2006 #9 Skrevet 9. november 2006 NEIMEN I ALLE DAGER!!!! Er det noen her som vet det.................. så urettferdig!!!!!! Å, det er ikke bra- jeg blir så nysjerrig at det verker i kroppen!!!! Kom igjen a- si det si det si det ;-)
popkind Skrevet 9. november 2006 #10 Skrevet 9. november 2006 ***********fniiiiiiiiser********************
Snupidupi Skrevet 9. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 9. november 2006 Vi vil også vet..... e sååå urettferdi.... å det e dårli gjort a dæ popkind og gni det inn at du veit det å ikke vi...
popkind Skrevet 9. november 2006 #12 Skrevet 9. november 2006 hihihi, jeg koser meg..... ;;)))))) Natta, nå skal jeg hvile meg litt....
Snupidupi Skrevet 9. november 2006 Forfatter #14 Skrevet 9. november 2006 Ja det syns du vel.... Men du e i allefall førplikta tel å førtell oss det når jenta e kommen tel verdn... vesst ikke skal vi spor dæ opp....
Snupidupi Skrevet 9. november 2006 Forfatter #16 Skrevet 9. november 2006 Okei... da e det greit... under tvil.. vi lika ikke heilt at Popkind har fått vet det da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå