Gå til innhold

Andre med menssmerter som er gravide!

Anbefalte innlegg

Jeg er 4+6 idag og har mensmurringer som kommer og går. Er veldig bekymret for dette, hva tenker dere om dette? Er det vanlig? Nå idag har jeg vondt i korsryggen også. Blør ikke! Har hatt veldig ømme pupper en stund, men syntes ikke de er så ømme idag, er det et dårlig tegn? Blir helt gal av å gå og tenke på dette hele tiden..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7011980-andre-med-menssmerter-som-er-gravide/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har iallefall en el mensmurringer. Mest på kvelden og natten(våkner en del). Har ikke tenkt over at det er til bekymring.Men har jo selvfølgelig fryktet at mensen skulle komme da.... Men det har den ikke enda : ) Er 4+1 jeg. Det er ganske normalt med murringer! Noen dager har vi symptomer andre dager har vi ikke. Så at du ikke har ømme pupper i dag så tror jeg nok ikke du trenger å engste deg. Jeg har ikke ømme i det hele tatt jeg.

Lykke til : )

Det skjer jo masse nedi der nå,så det er ikke rart du merker det godt! Jeg har også våkna flere ganger av voldsomme smerter,og sprunget på do for å sjekke,men ingenting! Spesielt de første 2 uke etter ikm var jeg plaga,men de siste nettene har det ikke vært no særlig med murringer/kramper. Men nå er kvalmen kommet istedet,og på morgenen har jeg litt vondt i magen. Jeg er 6+1. Puppene har hele tida vært ømme.

Hei...

Jeg har også endel av dette. Kommer og går litt. Noen ganger føles det ut som akutte luft / tarm smerter som presser der nede, og jeg må veldig på do. Andre ganger ( som nå) er det murring. Stråler også litt bakover i ryggen..

Når det gjelder symptmoene; disse kommer og går hos meg også.

Vært kvalm fri de siste to kveldene, men idag kvalm i morges.

Så plutselig forsvinner de ømme brystene litt, og vips så er de tilbake.

Det er vel normalt, men jeg må innrømme at jeg tenker veldig på om alt går bra disse siste ukene...

Er 6+1 idag!

jeg har akkurat samme symptomer som deg! trodde jeg sku bli "gal" når jeg fikk mens relaterte symptomer, men tok test idag og jeg ER gravid :)

I mine forgie svangerskap(3) har jeg slitt med kramper i lårene, spes høyre siden-men da hjalp ulltråd rundt anklene!! prøv det! Vi får bare slite oss gjennom smertene, for til slutt kommer premien :D jeg er 6 uker.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...