små Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Hihi.. Jeg drev og styra rundt og rydda, og hva ser jeg da jeg snur meg? Jo ei lita jente som sitter så søtt på gulvet. hihi.. Hun er ikke helt oppe ennå, støtter seg litt fremover med armene..men hun satt seg opp selv *stolt*
Gjest Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Oj, tidlig ute ? Er hun ikke født samme dag som gutten min, 30 april ? Var sikkert kjempe søt der hun satt og sikkert veldig stolt også...hehe
små Skrevet 8. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2006 jo, født 30 april.. Hmm..tidlig ute? hmm..aner ikke.. hehe. Når er gutten din født på dagen? Og hvor?
Gjest Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Ja, det er vel tidlig vil jeg tro : ) Han er født 17.44 på ullevål. Hvor er din jente født og når ?
Mini&Meg Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 så moro, er nok tidlig ja, min lille mann rullet for første gang i dag,men han e vel det man kan kalle bedagelig anlagt. Hehe. Han er født 6. mai.
mai mammaen til to Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 mini&meg født samme dag som datteren min han da.. fødte du i bergen du og eller?
Gjest Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 Jøss, det var tidlig! Eller så er F sein...hehe. Er 8 mnd hun, og har ikke satt seg opp enda.. Ikke i nærheten heller. Krabber ikke enda heller.
små Skrevet 8. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 8. november 2006 Maya krabber nesten, men ikke helt enda..savner da hun bare lå der jeg..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå