Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #1 Del Skrevet 8. november 2006 Nå er jeg spent på hva dere syns om dette navnet! Vi snakker også om å kalle henne Sinja Nadine. Typen min er tysk og derfor det litt utradisjonelle. Jeg liker det egentlig bedre og bedre, men er redd et sånt utenlandsk navn vil føre til problemer for jenta vår senere i livet. Hun vil jo i tillegg ha etternavnet til oss begge, men det blir nok sambo sitt som vil bli brukt til daglig (det klinger også litt utenlandsk). Velger å være anonym her siden det ikke er så vanskelig å finne ut hvem jeg er for venninner som også bruker sidene her. Håper mange svarer likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. november 2006 #2 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg er litt opptatt av at navn ikke skal rime på noe:P Sinja rimer jo på ninja, men det er ikke det verste rimet jeg har hørt;) Syns det var et fint navn, liker "unike" navn veldig godt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vifikkiaugust Skrevet 8. november 2006 #3 Del Skrevet 8. november 2006 Takk, koslig tilbakemelding det:-) Men hva med dinja, minja og sinja.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natteravnen* Skrevet 8. november 2006 #4 Del Skrevet 8. november 2006 Husk at om du fyst begynner å tenke sånn, så kan du finne merkelige rime-ord på alle navn! Syns navnet var fint! Hadde kanskje valgt et anna mellomnavn,(for å fornorske det litt) -men det er smak og behag det veit du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 9. november 2006 #5 Del Skrevet 9. november 2006 Høres ut som et bikkjenavn synes jeg. Hvorfor ikke Sonja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå