Gå til innhold

Hvilken vognpose skal dere andre som venter i mars bruke?

Anbefalte innlegg

Vi har termin 8 mars, og lurer fælt på hvilken pose vi skal bruke... Har allerede kjøpt en høst og vår pose som han mannen i butikken kalte det, den er fleece inni. Men, vet ikke om den blir for kald i begynnelsen for lillegutt. Men, man er kanskje ikke så veldig mye ute den første tiden? Eller?

Fortsetter under...

heisann!

har termin 1.mars og har selv spekulert litt på dette,, føler liksom at en voksiposi blir så stor for nyfødt. har en slags skinnpose som jeg og mine søstra brukte da vi var små,så tenker jeg renser den og tar den i bruk den første tiden. så sparar jeg voksiposen til neste vinter!;)

om du føler den posen du har blir for kald på vintern går det kanskje an med lammeskinnspose inni om det er plass? spør gjerne i en butikk hvor de selgr slikt..!:) lykke til! =O)

• 3 uker senere...

Jeg har termin 11 mars og jeg kommer til å kjøpe en lammeskinnspose. Den er god å ha de første månedene, samt til vinteren når sportsvognen må tas i bruk. Fordelen med slike poser er at de varer i årevis og går aldri av moten Om sommeren kommer jeg sikkert bare til å bruke dyne.På barnashage.no har de en kjempe grei lammeskinnspose på salg.

Se om denne linken virker. http://www.barnashage.no/default_2.asp

har termin 7.mars. venter min tredje baby som blir født i mars. jeg sverger til voksi-posen. jobber i barnehage og syntes voksi er best. men det avhenger kanskje av hvor i landet du bor. i nord er i all fall VOKSI best

Annonse

Jeg har termin 16. mars og vi har både voksipose og lammeskinnspose, så vi får se hva vi foretrekker når den tid kommer! :) Når det blir litt varmere, så kommer vi nok til å gå over til dyne/pledd og evt lammeskinn i bunnen, slik at det ikke blir altfor varmt!

Har termin 16. mars og har tre store varme poser. En som fulgte med vogna, en voksipose som vi arver og en skinnpose som både jeg og mammaen min har ligget i. Dette er jo litt mye da... Og så tenker vi at vi har en liten dyne og pledd til våren og sommeren. Vet ikke helt, men føler at det blir mer praktisk med hensyn til utlufting og sånt. Men det kan jo hende vi tar helt feil.

• 2 uker senere...

Er jo kaldt ennå i mars, så hadde jeg ennå hatt voksiposen jeg brukte til de 5 første hadde jeg brukt den! Var fantastisk fornøyd med Voksi, og hadde også sommerdyne til denne, så den ble brukt året rundt. (Gav den bort etter nr 5 siden vi i utgangspunktet ikke planla flere)

Bor nå i California og trenger ikke Vosi igjen, men det kan være kaldt her også i mars, særlig morgen og kveld, så jeg har kjøpt en pose i merinoull.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...