starfire Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Dersom du har tid, hadde jeg satt stor pris paa om du kunne spaadd meg. Lurer paa om jeg blir gravid til sommeren, hvor mange barn vi faar og naar vi gifter oss. Min foedselsdato er 15.03.76 Hans foedselsdato er 06.05.73
cec26 Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Prøver dere å bli gravide nå? eller skal dere vente til sommeren? Jeg tror du er gravid før sommeren.. ganske sikker på det:)
starfire Skrevet 12. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2006 Hei, Vi maa nok desverre vente til i mai/juni fordi vi ikke bor i samme land. Men jeg reiser bort til han i mai/juni etter eksamenene mine og daa proever vi igjen. Tusen takk for svar, Cec. Hyggelig at du tar deg tid og bruker energien og evnene dine paa oss her inne. Synes dere spaaere fortjener staaende applaus, og jeg haaper virkelig dere ikke tar dere naer av disse negative syterene som klager og gjoer sitt beste for aa bringe dere ned. All aere til dere som har evner som spaaere og bruker den. Desverre vil det jo alltids finnes noen som bare MAA spre negativ energi rundt seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå