¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Min jordmor som jeg nominerte til "årets jordmor" ble ikke årets jordmor... det hadde hun så sinnsykt fortjent... ja, ja hun får vel din lønn i himmelen hun da:)
Gullemor Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Fristen for å nominere din jordmor, gikk ut på mandag (6. november), og resultatet kunngjøres ikke før i januar: http://www.bam.no/article.asp?id=77 (eller gå på BIMs hovedside, under overskriften "Hvem blir årets jordmor?", står det et par-tre linker; blant annet til hvordan du kan anbefale din jordmor. Klikk på denne og du kommer inn på bam.no, som BIM gjør denne kåringen i samarbeid med...) Uansett, det er ikke avgjort ennå...
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 8. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2006 Men jeg leste jo et eller annet sted, som jeg ikke finner igjen om hvem som ble årets jordmor jo.. Husker jo seff ikke navnet på dama nå, men hun var nominert av 8 stk, og holder til i trøndelag.. Hmm, merkelig... er sikker på at jeg leste det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå