Gå til innhold

Mine erfaringer...sliten nå(ang MA)

Tjukkeberta

Anbefalte innlegg

17/10 brun utflod/blod, Hcg prøve, 99% sikkert MA

21/10 Hcg prøve nr 2.

24/10 Hcg prøvene er stabile. Henvist A-hus, vaginale stikkpiller

6/11 Blør fotsatt volsomt, henvises a-hus

7/11 a-hus, ultralyd, fortsatt rester

8/11 a-hus, utskrapning....sitter her nå, sliten og kvalm, men forhåpentligvis er dette over nå, slik at jeg kan gå videre!

Håper å snart være på bli gravid sidene og etterhvert 1.trimester.

Klem

Fortsetter under...

uff dette må ha vært en påkjenning for deg stakkar..når du ikke har fått avsluttet det før idag. Men håper å tror det på en måte blir bedre for deg nå , slik at du kan se fremover og satse på ny. Hadde en MA selv for 6 år siden, og det var ikke kjekt. Så mistet jeg nettopp min lille spire i SA, vet fortsatt ikke om jeg må ha utskrapning. Så jeg sender masse varme tanker til deg! Lykke til fremover!

*klem*

Huff stakkars...hvis det er noen trøst vet jeg hvordan du har det, gikk/går gjennom det samme selv. Jeg var 13 uker på vei da jeg begunte å blø 11. august, ble henvist UL 12. august for å sjekke hvordan det sto til men da var alle tegn til liv borte. Fikk utskrapning to uker senere, men jeg begynte å blø så kraftig helgen etter det at jeg ble sendt inn igjen. Da ble det påvist at jeg fortsatt hadde mye rester, og måtte gjennom ny utskrapning bare en uke etter den første. Jeg gikk rundt i god tro etter dette og var sikker på at det var over nå, men en mnd etter siste utskrapningen var jeg fortsatt ikke sluttet å blø, og fikk plutselig voldsomme smerter i underlivet. Jeg ble på nytt sendt inn til UL, og de fant ut at jeg fortsatt hadde rester. Ble da satt på en hormonkur i 10 dager, kom på kontroll igjen etter det og da var det, utrolig nok, fortsatt rester! Er nesten to uker siden siste kontrollen, og blødningene er fortsatt der, så jeg har i dag bestilt meg ny legetime til neste uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...