Gå til innhold

huff...vil ikke d her jeg...

Anbefalte innlegg

Hei..

sikkert en del som forbanner meg nå men...

Jeg har alltid vært ei slank jente, ligger på rundt 60kg og er 165 cm høy...

Jeg gikk opp 20 kg i svangerskapet, og har nå gått ned alt uten å ha lkøfta en finger,men jeg fortsetter bare å gå ned i vekt! Jeg er 56 kg nå,og synes jeg har mistet alt som heter former... tidligere så hadde jeg en veldreid kropp,men nå er d egentlig bare rett opp og ned...

Hva skal jeg gjøre for å legge på meg litt? Vil veie 60 kg,for da er jeg fornøyd!!

huff...kanskje et luksusproblem det her da...=/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7011399-huffvil-ikke-d-her-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt at noen taper seg mye pga amming, men at en del av de som gjør det ofte går opp igjen etterpå. Ammer du? Det kan hende det blir normalt igjen ette du er ferdig å amme. Så lenge du spiser nok og er litt i aktivitet er du hvertfall sunn og det er vel det viktigste? Du kan jo evt spise litt ekstra, men sunn mat? F.eks. noen ekstra skiver med grovbrød med kjøttpålegg og en yoghurt om dagen eller noe slitk?

H.I her..

Ja,jeg ammer... jeg spiser helt normalt og går tur med småen omtrent hver dag.

jeg kan prøve å spise litt ekstra...men tror ikke jeg legger på meg så veldig mye av det...har veldig høy forbrenning... må vel leve på mc donalds i et par mnd hvis jeg skal gå opp et par kilo..hehe... neida er vel ikke så ille da men:p

får håpe jeg blir "normal" igjen når jeg sliutter å ammer... småen er bare 3,5 mnd da,så d er jo enda en stund til..men overlever vel;)

Hei! Syns ikke dette er noe mer "luksusproblem" enn de som vil gå ned fem kilo. Ser du har fått et par gode tips her, så jeg vil bare ønske lykke til. Forresten, trener du? Styrketrening samt energirik, sunn mat kan jo gi deg litt mer former.

Definitivt ikke noe luksus problem :-) tror amming kan slå litt ut begge veier noen raser ned, mens andre holder på fettet mesn de ammer (her sitter det i hvertfall godt :-)

Kan også være vekttapet ditt roer seg litt ned når den intense starten på amminga er over. I begynnelsen vokser babyen MYE og da spiser den også mye, men så legger den på seg i litt lavere tempo og da gikk jeg faktisk litt opp igjen jeg (fikk da litt panikk..he he) Men for din del kan jo det blir bra :-)

Men styrketrening og energi drikk. Fyll på med proteiner og vitaminer, så ikke sjarmtrollet spiser opp reservene dine :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...