Gå til innhold

Null matlyst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke matlyst i d hele tatt. Har vært sånn siden fødselen. Jeg spiser kun middag. Det er jo altfor lite! Kjenner jeg blir slapp og uopplagt, men har overhodet ikke lyst på mat. Ingenting frister. Andre ammede som har det sånn? Trodde man fikk super matlyst av å amme jeg, men....:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda, det høres ikke bra ut! Babyen får det den trenger, men det er ikke bra for deg! Jeg skal lete opp Expats ammekake for deg, den er genial!

Skrevet

Flott!:) Ja, jeg merker jo at det er ikke bra for kroppen min. Har sikkert noe med at gutten min har kolikk + at jeg har ammeproblemer, så jeg er utrolig sliten, og orker liksom ikke tanken på å spise...:(

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen .......!! Er også veldig sliten og har hatt mye ammeproblemer div andre ting..,og NULL matlyst...og selvfølgelig energi deretter ;(

Skrevet

jeg har det og slik, glemmer å spise. Går mye sulten, men vil ikke ha noe... Er minst 5 kg mindre enn når jeg ble gravid, er full i blåmerker og blør neseblod annen hver dag nå! Kanskje jeg burde ta hintet fra kroppen min snart;-/

Skrevet

Kan godt gi deg litt av min, har aldri før hatt sån matlyst :-/

Skrevet

april 06;) *fødte gutt 11.04!*

dra rett til legen din og ta blodprøver med bla sjekk av trombocytter....det er en ordre!!!!!

Skrevet

Slik hadde jeg det med nummer 1, masse problemer gav null matlyst. Nå med nummer 2 er matlysten helt på topp. Råd:

-Mat=Medisin, gir overskudd/energi/bedre humør osv.

-Drikk drikker med energi... Kakao/saft/juice ++

-Litt er bedre enn ingenting, øk gradvis...

Lykke til.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...