Gå til innhold

Vogn fra Jane -erfaringer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne vognjungelen er vanskelig, men svigermor bor i Spania og har sett på vognene fra Jane som hun gjerne vil kjøpe til oss. Har noen erfaringer med disse. Det er jo et spansk merke, hvordan er de på norsk vinterføre (får februarbaby så er viktig med plass nok til alt vinterutstyr i bagdelen, at den funker på vinterføre etc)? Hvordan er kvaliteten om man sammenligner med for eksempel Emmaljunga og Teutonia?? De selger jo en pakke med duovogn samt maxi-cosi bilsete som ser ganske praktisk ut, men det ska jo fungere også...

Hva med Quinny-vognene "alle" har de fortiden, men jeg synes bagdelen ser så liten ut for en vinterbaby? Eller funker det bra?

Takknemlig for hjelp....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei.. har en svoger som har kjøpt denne vogna til babyen sin. De har ikke fått brukt den så mye enda, men jeg synes den ser god ut.. Det er ihvertfall stoooor plass i bagen, syns nå jeg.. Lykke til med vognkjøp uansett, sorry å ikke kunne hjelpe mer..

Skrevet

Heisann!

Jeg har Jane vogna og er kjempefornøyd. Den er lett, kommer frem over alt, god å trille og solid. Lett å legge sammen og tar liten plass.

Snuppa mi er 4,5 mnd nå og får fremdeles god plass i bagen, nå er hun riktignok liten, men den er stor og det er god plass til pose og unge i noen uker til. Tror kanskje den holder frem til hun er over 6 mnd.

Har ikke fått prøvd den i snøen ennå (heldigvis har det ikke kommet noe som ligger får jeg si... he he) men hjulet fremme er til å låse, det pleier jeg å gjøre når jeg går tur i ulent terreng, og det funker kjempebra. Så den er stabil og god å trille, tror ikke det blir noe problem i snøføre. :o)

Det eneste jeg vil anbefale er at de kjøper den pakken med rebel eller rebel pro bilsete, ikke matrix pro for den fikk dårlig karakterer i bilstoltesten her hjemme.

Lykke til med vognvalg, det er slett ikke lett må jeg si :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...