Xzux Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Hei... hm.. har sett en del rundt på hjemmesidene til folk her som er gravide... Ser at mange har en liten kul allrede i 12 uke. og ser det ganske godt i uke 16. Både store å små folk.. Jeg er 16 uker...kanskje 17 ( litt usikker) og jeg tokk et bilde her om dagen der magen ser helt flat ut.. Er d vanlig d?? å ikke se så mye enda? bjynner å bli litt bekymra jeg nå.. Skal prøve å legg eut et bilde her så kan dere se..
ama86 Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Jeg begynner på uke 18 nå og magen viser bare litt (føler meg fet... hehe). men det er helt vanlig at magen er liten, særtlig 1ste gangen mann er gravid så vet ikke musklene helt hva som skjer, så det tar litt lengere tid for at "den utvider seg". Da er det ganske vanlig at magen bare blåser seg ut veldig fort Det har også mye å si hvordan krops formen din er og på hvordan ditt barn legger seg i magen. hvis den legger seg langt inn ved ryggraden, så tar det også lengere tid for at magen vises. Som du kan se så er det mange ting som er med på å bestemme på hvor fort magen vokser ut. Jeg for min del ønsker at magen blir stor fort. hehe. 1ste gang jeg skal ha barn også, så det er litt stas. Men som sagt så er det HELT NORMALT
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Husker da søsteren min ventet sitt første barn. Hun var 20 år og veldig slank. Hun hadde helt flat mage til hun var rundt 5 mnd på vei (tror jeg det var) - var kommet langt i allefall. Plutselig en natt så snudde nok gutten på seg for om morgenen hadde hun skikkelig mage! Medelevene hennes husker godt at hun fra en skoledag til den andre kom med den kulen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå