Mamman til AM&JS Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Blir aldri kvitt plagene..nå føler jeg at jeg har blitt behandlet for det meste...Fikk noen nye piller mot sopp for en uke siden...3 stk stikkpiller og krem...(prøvd Canesten i evigheter) ble bedre når behandlingen pågikk, men nå...er jeg like ille igjen..Holder på å bli gal....er vel begrenset hvor mange slike kurer jeg kan ta i svangerskapet sikkert... Men ubehanglig er det...;(( Flere som er plaget??
Blinkimom Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Ikke noe kjekt nei!! Var en del plaget selv, men så kuttet jeg ned på brus og søtsaker, og drikker biola hver dag, det hjalp virkelig. Soppen elsker jo søtt! Har ikke vært plaget siste par månedene.
Mamas Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Et lite tips - dropp truseinnlegg en periode, bruk vanlig toalettpapir istedet (finnes noen myke varianter,brett noen tørk og legg i en stram truse så holdes det på plass også). Disse truseinnleggene gjør at det blir så klamt og varmt og da trives soppen bedre. Jeg var veldig plaget før, fikk dette rådet og tro det eller ei - jeg har ikke vært plaget av sopp (eller utflod) siden.
mor til prins Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 har ikke vært plaget i svangerskapet, men har hatt det før et par ganger og yoghurt naturell er veldig fint å smøre seg inn med nedentil. vært et forsøk.
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Håper mannen også blir behandlet ellers er det ikke sikkert du blir kvitt det... Han kan ha smitten også... Håper du får det vekk snart... Slik er å bli sprø av...
Mamman til AM&JS Skrevet 8. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2006 Vi har ikke sex...eller har ikke hatt det siden jeg ble så plaget, og han har behandlet seg før han også...uaktuelt å ha sex med disse plagene.. Jeg skal prøve rådene jeg har fått her inne av dere..så får vi se... Er nå i uke 35...så ikke så lenge til nurket skal ut sånn sett!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 og et råd til; bruk IKKE resirkulert dopapir!! Kjøp de litt dyrere variantene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå