Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #1 Del Skrevet 8. november 2006 Hva med Hedvig da dere? Tanker/assosiasjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 8. november 2006 #2 Del Skrevet 8. november 2006 En liten veslevoksen jente med briller og ambisjoner som elevrådsleder :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 8. november 2006 #3 Del Skrevet 8. november 2006 En bestemt og målbevist liten frøken...C";) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooncake Skrevet 8. november 2006 #4 Del Skrevet 8. november 2006 Hmmm.. jeg tenker på en ugle, jeg... Lurer på om jeg så barnetv eller leste bok med en ugle som het Hedvig når jeg var liten. Det er i allefall det jeg tenker på. Jeg har ei venninne som fikk en Hedvig, og jeg synes navnet er vanskelig å uttale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-k Skrevet 8. november 2006 #5 Del Skrevet 8. november 2006 Fint navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinter1988 Skrevet 8. november 2006 #6 Del Skrevet 8. november 2006 fint men, det for meg til å tenke på ugla til harry potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nysgjerrig! Skrevet 8. november 2006 #7 Del Skrevet 8. november 2006 Fint navn er det første jeg tenker!! Kjenner ei koselig dame som heter det, så da får jeg gode assosiasjoner. Selvom jeg ikke har lest så masse Ibsen, så får jeg litt "Vildanden-assosiasjoner" også. Det er egentlig ikke fullt så festlig, men alt i alt mest positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ravna Skrevet 8. november 2006 #8 Del Skrevet 8. november 2006 Hedvig assosierer jeg bare med Villanden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooncake Skrevet 9. november 2006 #9 Del Skrevet 9. november 2006 Haha, det er der jeg har ugla fra!!! Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 9. november 2006 #10 Del Skrevet 9. november 2006 Har prøvd å like det i flere år, men uten hell. Hedda derimot er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #11 Del Skrevet 11. november 2006 Flott navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBitteliten Skrevet 11. november 2006 #12 Del Skrevet 11. november 2006 Hedvig er jo bare helt NYDELIG!<3 Utrolig vakkert! Tenker også på en veslevoksen, bestemt frøken;) Ville absolutt gått for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #13 Del Skrevet 11. november 2006 Ikke noe for meg. Kjenner en på 3 år som heter det. Først vanskelig å si det, men det faller liksom ikke i smak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
champ Skrevet 12. november 2006 #14 Del Skrevet 12. november 2006 ibsennavn, dronningnavn. et sterkt, men samtidig feminint navn. har en datter som heter det og hun er en bestemt og veslevoksen liten frøken. får alltid veldig positive tilbakemeldinger på navnet og er veldig fornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spuntemor Skrevet 13. november 2006 #15 Del Skrevet 13. november 2006 kjempefint navn! Passer på barn og voksne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå