Kruella Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Jeg var på intervju til en jobb i går, gjennom et vikarbyrå. Jobben er fra desember og 6 måneder framover. Jeg er 6+3 på vei, og ser ikke på dette som et problem med tanke på jobben... Sa derfor ingenting på intervjuet om at eg er gravid!! Jeg vet jo at jeg ikke er pliktig til å fortelle at jeg er gravid, og dessuten har jeg jo ikke fortalt det til noen andre, så hvorfor skal jeg si det til dem først? Hvor lenge er det normalt å jobbe frem til føselen i en normal kontorjobb?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Mitt råd er nå å jobbe så lenge man har en jobb, og så lenge man klarer!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Så lenge vikaritatet kun er på seks måneder så ser jeg ingen grunn til å at du trenger "avsløre" graviditeten din. Hadde det vært vikariat for ett år, så hadde det stilt seg anderledes,. Når det gjelder å jobbe under svangerskapet, så skal i utgangspunktet alle holde frem til permisjonen starter. Hvis det ikke er noen andre grunner til en sykemelding. En kontorjobb er ikke spesielt belastende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå