Gå til innhold

har mage formen mye og si?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har mage-formen mye og si på kjønn?

har vært på ul mange ganger men di klarer jo aldri og se hva det er..! en gang sa legen at hun trodde det muligens kunne være en jente.

men ifølge andre så har jeg gutte mage..ganske stor men stuttende har liksom ikke lagt på meg på sidene,bare forann...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, mageformen har ingenting å si på kjønn... Magen min har vært lik i begge svangerskapene mine og jeg har en sønn fra før, men venter en jente denne gangen. Har ganske stor mage, men som deg strutter den rett frem og ikke på sidene. Det som har noe å si for mageformen er din kroppsform (lang, kort, tykk, tynn osv). Kun en myte at man har "guttemage/jentemage"... sorry.. :o)

Skrevet

Jeg kjenner mange som dette har stemt på, så jeg har litt tro på magefasong, har klart å gjette ganske mange ganger på kjønn ut fra magefasong... Men jeg vet også om flere som det ikke har stemt på. Jeg venter jente, og magen min begynte som en typisk jentemage - begynte langt oppe og gikk langt ned og ut på sidene - det var ingen struttemage, men nå har den forandra seg litt og ser kanskje mer ut som en guttemage... Så det er nok litt individuelt også, men stemmer ganske ofte syns jeg...

Skrevet

Dette tror jeg er bare tull og fjas. Jeg har "typisk guttemage" - stor og struttende mage som stikker rett fram - har fremdeles midje. Det hadde jeg med min første også. Begge er jenter.

Skrevet

Får stadig høre at jeg har guttemage, men har vært på to ul som begge viser jente... Tror egentlig ikke så mye på at kjønnet kan sees ut fra fasongen på magen.

Skrevet

Magen min har vært lik i begge svangerskapene. Kun en kul på magen. Ingenting på sidene. (kan ikke se at jeg er gravid bakfra). Første gang var det gutt. Denne gang sier to ul med 99,9% sikkerhet at det er jente. Så hos meg har det iallfall ingenting å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...