m-meg Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Jeg var hos jordmor i dag og hun sa at jeg hadde ketoner i urinen. Hva betyr det? Vet at det kan ha noe med svangerskapsdiabetes å gjøre, men jordmora mente at det også kunne ha noe med at jeg har fått i meg lite næring i de siste ukene. Jeg er 13 uker i dag og har hittil gått ned 4 kilo. Matlysten er ikke akkurat på topp, og jeg har vært en del kvalm denne gangen. Noen som har erfaring med ketoner i urinen?
Elllis Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 kan ikke akkurat si hva det betyr men det er et tegn på at du ikke får i deg nok næring. Jeg har også sv.kvalme og har blitt sjekket for dette.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Det betyr at du forbrenner ditt eget fett i tillegg til at du forbrenner maten du spiser.
ninni mus Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 jeg har også hatt det en gang. jeg fikk det fordi jeg kastet så mye opp og fikk ikke i meg næring. Kroppen begynte da å tære på muskellmassen i kroppen, ikke fettet.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Å, sier du det. Visste jeg ikke. Hvor har du lært det?
ninni mus Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Jeg var på sykehuset for jeg hadde gått ned mye i vekt og der fortalte legen at slik var det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå