Gå til innhold

Å jeg har så lyst på....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er det eneste jeg får ned av brødmat brød m nugatti..... Og jeg som har gitt ungene forbud mot å spise nugatti utenom helgene..;)

(de tømmer en box på en dag, og så prøver jeg å få dem til å spise litt sundt pålegg også...) Kjøpte en god morgen-yoghurt m skogsbær i går, og det var fantastisk godt å spise noe som var forfriskende, og ikke kvalmende..! Så i dag har jeg kjøpt frokostbl og drikkeyoghurt!! :)

Annonse

Jeg klarte ikke grilla kylling lenge etter sist graviditet, bare lukta gjorde meg kvalm. Opplevde å få en kylling med litt for mye fett, og det takla jeg ikke..så det har jeg ikke spist siden jeg ble gravid. Men kyllingvinger frister litt mer..

Solstikkebrød med italiensk salat og skinke......... Det eneste som går ned her... ALT annet gjør meg megakvalm!!!!!!

Å små salte drops........

I forige uke fikk jeg såååå lyst på kyllingburger og sente mannen på gatekjøkkenet, men han hadde hørt feil og kom hjem med grillet kylling isteden.... Da beygnte mamma å gråte da, var så trist og utrøstelig, men tusla ut på kjøkkenet og lagde skive med italiensk salat og skinke.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...