nr3ifarta Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 har 11 dager igjen til termin og masse kynnere og nedtrykk, men jeg kjenner ikke så mye til selve babyen synes jeg. Noen ganger kan jeg kjenne glidende følelser, men de kjennes nesten akkurat ut som kynnere, så jeg veit ikke hva som er hva.. flere som har det sånn??
hemmeligvemmelig Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Bebisen har jo mye mindre plass å tumle på, i tillegg til at hodet kanskje er festet? Da blir ikke bevegelsene like merkbare. Jeg kjenner ikke så mye, men kan ofte se det på magen uten å kjenne noe. At en eller annen kroppsel glir over liksom.
tullla Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Det er også fare for nedsatt morkakefunksjon mot slutten, så du skal være veldig obs dersom du kjenner sjeldnere liv enn normalt. Roligere og seigere bevegelser er normalt, men sjeldnere bevegelser er grunn til å ringe føden og be om sjekk!
sebastians mamma Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 jeg opplever det samme som deg, er tre dager over termin, ble sendt på sykehuset igår for en skjekk, alt var bra men de sa de ville heller skjekke en gang for mye, kanskje lurt å ringe iallefall, lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå