mia_mor_med_bebi_i_magen Skrevet 8. november 2006 #1 Del Skrevet 8. november 2006 hei! ville bare gi dg en extra klem fordi om du ikke kjenner mg så at du hadde mista etter 2 års prøving jeg sluttet og bruke prev 4 år før jeg ble gravid med nr 2! gikk gravid og lykkelig i 9 mndr, han døde plutselig etter vannet hadde gått... det er forferdelig men får dere hjelp/oppfølging denne gang det er jo en trøst for dg som for ass at du VET at dere kan bli gravide sammen! jeg fikk gå rett på pergo etter fødselen og vi skal nå til utredning dersom jeg ikke blir gravid innen 6 mndr, får vi ivf ønsker deg masse lykke til og håper du blir gravid igjen fort! klemz Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7010382-tuppen-%C3%B8nsker-seg-spire/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*frøet i et nøtteskall* Skrevet 8. november 2006 #2 Del Skrevet 8. november 2006 Hei mia_x!! så koselig at du la merke til meg!! så forferdelig å høre om lillegutten din!! det er så ufattelig trist når slikt skjer!! synes det er så urettferdig, når det er så mange som blir gravide uten å ville det, og som tar abort fordi det ikke passer så bra akkurat nå.. og her sitter vi, og sliter med å bli gravide... vi får ikke noe ekstra oppfølging nå, nei.. var hos legen i dag, og han sa for at vi skulle få det, måtte det skje fler enn èn gang.. mener han sa tre ganger jeg.. skjønner det jo på en måte, men det er så sårt.. men jeg er iallefall glad for at vi kan bli gravide, håper det skjer igjen kjempe fort! ble sykemeldt ut mandag jeg nå, skulle snakke med de igjen da, hvis det var behov for lengre sykemelding.. uff, er så mange tanker rundt det her.. håper alt går bra for dere!! og lykke til masse videre!!! koselig om vi kanskje kunne snakka mer sammen!! klem fra meg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7010382-tuppen-%C3%B8nsker-seg-spire/#findComment-7016373 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå