Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #1 Del Skrevet 8. november 2006 Hedda får en lillebror i april, men vi blir ikke enige om navn... Noen fine navn som passer til Hedda og som kanskje ikke er poppis-navn?? Hedda & Lillebror:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 8. november 2006 #2 Del Skrevet 8. november 2006 Herman Oskar Sigurd Jørgen Truls Ulrik Tord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 8. november 2006 #3 Del Skrevet 8. november 2006 Hedda og Ulrik er fine sammen C";) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. november 2006 #4 Del Skrevet 8. november 2006 Erik Eirik Olav Kristian Thomas Gaute Lars Pål Vegard Vebjørn Marius Magnus Sverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 8. november 2006 #5 Del Skrevet 8. november 2006 Hermod og Hilmar er faktisk blant mine favorittnavn om dagen, men det aner meg at ikke alle har helt sansen for de. Så da kommer jeg med noen mer ordinære forslag: Sigurd Erlend Eivind Niklas Torjus Sigve Amund Bendik Preben Peder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 9. november 2006 #6 Del Skrevet 9. november 2006 Sondre Sindre Snorre Håkon Vebjørn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymmammatil3 Skrevet 9. november 2006 #7 Del Skrevet 9. november 2006 Jardar syns jeg er et fint navn som passer sammen med Hedda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 9. november 2006 #8 Del Skrevet 9. november 2006 Hedda og Jeppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøggly Skrevet 9. november 2006 #9 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg synes dine favoritt-navn er flotte! Eneste jeg ville ha endret er Hilmar.... Jeg er sååå svak for Hilmer..... Men jeg tror nok kanskje ikke vi er i flertall her nei! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #10 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg har også sett Jakten på Kjærligheten! Flott navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #11 Del Skrevet 9. november 2006 Har et forslag som definitivt ikke er poppis-navn: Torger. Ellers synes jeg Halvard er et "solid" navn - i likhet med Hedda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå