Gå til innhold

Dere andre med termin 7. november

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere? Er det ingen som har født enda?

Jeg går nå her å vagger å venter, men er ikke utolmodig enda. Er bare utrolig spennt på når det skjer jeg og hvor vondt det vil bli osv. Gleder meg veldig nå til å møte den lille. Sover i timer av gangen om natta og er ganske trøtt hele tiden, men det tror jeg er fordi jeg tenker så mye.

Tenker på dere alle og ønsker dere lykke til!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 dag over her også gett. hadde liksom trodd jeg skulle føde før i og med at jeg har en del fostervann som kan gjøre trykket i livmoren så stort at barnet vil ut litt før. men nei da. jeg har det ganske greit. litt opp og ned på dagene. prøver å finne på noe hver dag. det som er litt frustrerende er at folk ikke tør å bli med meg ut og shoppe og sånn. men de kan godt komme hjem til meg. jeg vil jo gjerne litt ut av huset. jeg sover litt mer om nettene nå. natt til i går sov jeg fra 01-0630. det er rekord de siste mnd. da blir også dagen lettere synes jeg. gleder meg til å se lille jakob. vi kjøpte en liten bamse til han i går, som skal være den første gaven fra mamman og pappan hannes. det var veldig koselig. anbefales. lykke til alle sammen. håper dere får en god fødsel.

Skrevet

Hadde termin i går jeg også.

Men det ser ikke ut til å skje noe.

Litt dumt egentlig, for moren min er på besøk, men kun til i morgen.

Har vært her siden søndag, og vi håpet jo på at hun skulle få hilse på snuppa i magen før hun måtte dra hjem, bor 60 mil unna.

Var egentlig ganske sikker på at jeg kom til å føde før termin, siden moren min har gjort det alle gangene og folk sier det kan være arvelig, men der ble jeg lurt gitt.

Har gått rundt med masse vonde murringer i rygg og mage, men de gir seg alltid utpå kvelden, skikkelig kjedelig. Er flere ganger vi har trodd at jenta vår endelig var på vei.

Håper vi slipper å vente så mye lenger da jenter.

Lykke til alle sammen.

Skrevet

Hei på dere!

Slenger meg på her jeg også siden jeg hadde termin i går. Ingenting har foreløpig skjedd....

Har vært hos jordmor i dag, og hun sa at alt står bra til med babyen inni magen. (Hun har ultralydapparat).

Hun kjente også på livmorhalsen min, og hun sa at den foreløpig var litt umoden. Men hun tøyde litt i den i håp om at det skulle "irritere" den litt, og sette ting igang. Så får vi bare vente å se hva som skjer...

Jeg blei også lagt 30min med CTG, og da forklarte jordmora at den viste at det stadig var "tak" i magen min..

Er hvertfall veldig spent, og gleder meg masse til å møte den lille som boi inni magen min! Er virkelig klar for det nå.

Jeg har også mensmurringer og nedpress innimellom, men så gir murringene seg etterhvert...

Håper også at vi slipper å vente så veldig mye lenger jenter :)

Vi får holde hverandre oppdatert så godt vi kan!!

Lykke til

Klem fra

Skrevet

Uff ja ingenting nytt på denne fronten i dag heller :) Mamma gikk 14 dager over med meg og storebroren min så da må vel jeg også belage meg på det. Kjenner jeg har veldig lyst at den lille skal komme ut nå.

Blir reddere og reddere for hver dag som går også for at noe skal skje med den lille i magen.....KOM UT LILLE VENN!!!!

Skal dra på shopping i kveld å prøve å få satt igang rier, har flere venner som har gjort det å da kom riene om natta. Syntes jeg kjennte litt i går kveld, men ingenting skjedde i natt.....uffameg. Det er forresten min egen termin i dag så hvis ikke noe skjer i natt eller i morgen eller morgen natt så tror jeg at jeg blir sprø.......også jjeg som har vært såååå tolmodig fram til nå.

Prøver dere andre noen triks for å få satt igang fødsel???

Skrevet

Her har det skjedd en liten "nyhet".. I morges gikk slimproppen. Men jeg er fullstendig klar over at det ennå kan ta tid før fødselen starter. Hadde endel kynnere m/menssmerter i morges, men de har helt avtatt nå.. Kommer og går, særlig på morgene og om nettene. Trodde kanskje det var rier til å begynne med, men den gang ei :) De økte ikke i styrke og intensitet..

Jeg også går og kjenner etter om noe kan være på gang hele tida.. Tror hun kommer hver natt.. Ha ha.. Men våkner like skuffa hver morgen (dvs jeg er oppe et par ganger i løpet av natta da).

Jeg har prøvd å drikke Bringebærblad- te, ca 1uke.. Uten at det har hatt noen særlig effekt hos meg... Ellers har jeg ikke prøvd noen andre "triks"..

Vi får holde ut, tross at vi begynner å bli ganske utålmodige nå... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...