Gå til innhold

Noen som har erfaring med spøkelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver butikk på kveldstid i et gammelt lokale.

vi måtte pusse opp hele lokalet.

mens vi pusset opp, så mener jeg og partneren min at vi så en liten gutt. plutselig var han vekke. og vi har aldri sett han igjen.

men innimellom hører vi skritt utenfor døren vår. skritt fra stilett hæler. hørtes ut som de går mot døren vår, men når vi ser ut, er det ingen der. det har vi hørt ganske ofte.

hun vi deler lokalet med, sa at hun hadde hatt en healer på besøk. og hun hadde kjent masse aktivitet der.

ikke vet jeg.

hva tror dere? litt ekkelt å være der alene nå når det er mørkt ute da. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg både ser og føler sånt.. har 2 "boende" her nå ;) så og si alle plasser jeg har bodd, har jeg merket aktivitet. ene plassen kommer på åndenes makt til søndagen tror jeg..

Jeg får faktisk opp at denne gutten er rundt 6-7 år? får også opp 1940-50 tallet.. men det er også en dame på rundt 40 år.. hør med kimby, ho er god på det der! :)) og ho driver ut mot betaling på 400 kr tror jeg.. fjernutdrivelse.

Skrevet

Oi, er det sant? nå ble jeg litt redd. hehe

kan stemme med alder på gutten ja. damen har jeg aldri sett. men vet bare hun har stillett hæler og går mot døren vår. hørte henne senest i går visstnok.

uff, ekkelt. kan du se om de vil noe vondt? hvorfor ser vi ikke gutten mer? tusen takk for svar forresten

Skrevet

hehe, de vil dere ingenting vondt.. jeg får opp at denne gutten går i mørkeblått? Han gjemmer seg..

Har dere merket fantomsmerter av noe slag når dere har vært i butikken? Det dere kan prøve på, er å vaske i sirkler.. det frigjør energien som ligger der.. og da forsvinner det som regel :)

Skrevet

oi da.. dette er veldig spennende.. tusen takk for at du svarer.

kan godt hende gutten går i blått. vi følte han gikk bak oss da vi pusset opp. vi trodde det var sønnen til partneren min. vi snur oss og vips er han vekke. men vi så han begge to helt tydelig. men klart ingen ville tro oss.

hvorfor går hun damen mot døren vår?

Skrevet

En liten sjenert ertekrok.. ;)

Jo, det er pga energien hennes henger igjen.. hennes faste rute da hun bodde/gikk der.. ingenting farlig :)

Skrevet

guri malla. tusen takk for svar. spør kanskje igjen senere. må løpe på jobb nå :( men dette var interessant.

kommer du forresten ( mens jeg har deg her) på noe om når jeg evt blir gravid igjen og kjønn? jeg er født 130382.. fiskene :)

tusen tusen takk

Skrevet

Ikke føl deg utrygg, det trenger du ikke :))

Får opp 2 gutter og ei jente..

føler rundt mars-april

Skrevet

Tusen hjertelig takk Twig. skulle gjerne hatt dine evner.

er spent på å se om jeg blir gravid i mars april da. vil i hvertfall ikke bli gravid helt ennå.. men begynner å bli litt babysyk ja ;)

så jeg får tre barn. jaja.. trodde det bare kom til å bli to.

kimberly du må gjerne gi beskjed om du ser noe spøkelsesting :)

Skrevet

Den siste er ikke planlagt føler jeg :)

Jobber dere i butikken?

Skrevet

Oi da. ikke planlagt. gutten eller jenten som ikke er planlagt? dette var gøy. aldri blitt spådd før. hehe

ja,vi bytter på å jobbe i butikken. har åpent 4 dager i uken. jeg skal nå ta fredag kveld og lørdag.. så det blir spennende. kommer sikkert til å se etter spøkelser eller lytte til lyder osv..

Skrevet

Et spørsmål til her. kan du "se" hvordan det vil gå med butikken vår?

vi har bare vært åpen 3 mnd. så vi sliter veldig nå i startfasen.. tar gjerne i mot tips hvis du ser noe vi kan gjøre

Skrevet

Det ser jeg ikke nå.. :/

Aah jeg vet at de fleste sliter første mnd i egen bedrift.. svigerinna mi startet og for en stund siden, og har holdt på 1 år snart..hun kom på beina etter 6 mnd, og da var nesten hele sartkapitalen hennes betalt ned.. Så jeg tror dere klarer dere fint :) hva slags butikk er det? ;)

Skrevet

Tusen takk.. det er en brude og selskaps butikk. www.primadonna.no

nå sitter jeg å ser på a haunting på discovery. de spøkelsene der er ikke særlig snille nei. litt skummelt faktisk

Skrevet

ååh, det kommer nok til å gå strålende! :))

Har aldri sett på det jeg, tror aldri jeg tør heller.. hehe

Skrevet

Uff, nei. er litt skummelt altså. for det er fra virkeligheten. dette er demoner som besetter en liten jente. som vil en familie vondt. uff uff

Skrevet

ojsann! noen tiltrekker seg onde.. men det er veldig sjeldent

Skrevet

hei

bryter inn her litt jeg.

kan fortelle at mine evner har jeg hatt fra jeg kom til verden...husker selv helt ned til jeg var 4 år...allerede da kommunisert jeg med gjennferd...hadde 2 menner der vi bodde da....foreldrene mine sier at de før den tiden fikkde frysninger av meg....før jeg kunne prate kunne jeg flire og peke i løse luften osv

det jeg skal frem til er at jeg har sett dette på discovery selv og mye av det er bare oppspinn og tull...det er bare for å skremme folk.

ja gjennferd kan bli ond..de kan kaste ting rundt i huset og ja de kan dytte på de levende...men dette er bare for å si i fra at de ikke er enige eller vil ha oss bort

men det å bli besatt av demoner...ja der går de for langt hehehehe

her ha jeg kommunisert og sett gjennferd i 28år eller rettere sagt det er bare energier fra døde.....demoner???...ja da har de sett for mye skrekkfilm

det nermeste man kommer "demoner" er svart magi.....det holder jeg ikke på med og har aldrig gjort det....svart magi er..spritisme..jæveldyrking og tilkalle ånder....det som skjer da er at de åndene som er gått over på den andre siden blir hentet tilbake og freden i sjela blir forstyrret...dette kan få sine konsenkvenser..da kan ånder bli voldelig..kaste ting rundt seg..gå fysisk til angrep osv..men det er inegn som blir besatt av dem hehehehe

klem

Skrevet

Hei hei Kimby. Hyggelig at du bryter inn :)

Du har jo masse erfaring med ånder, så kanskje du ser noe om de som er i butikken vår?

håper virkelig du har rett ang. det med demoner. for det er virkelig skummelt.

jeg husker jeg så diverse ting da jeg var liten. allered fra jeg kunne snakke så sa mamma at jeg plutselig hadde blitt redd og skreket ut, damen ikke komme inn.

jeg så også en eldre mann som gikk igjen i huset vårt, som riktignok var ganske nytt.

hørte også barnegråt og diverse. men så har disse synene bare dabbet av. lurer litt på hvorfor egentlig..

Skrevet

Dytte litt så kimby får se :)

Skrevet

hei

kan si at alle barn har de evnene til de er 3 år...men bare en brøkdel klarer å ta de med seg i voksen alder...det at du var mottakelig for sånt da du var lita er ikke unormalt...det at det dabbet av er at du ubevist laget en "mur" mellom deg og evnen til å se.....ALLE kan få evnene tilbake ..ALLE har de i seg...det er bare å åpne seg igjenn...ikke va redd for å se og føle det som ikke vises

Skrevet

ja, var det jeg trodde.

jeg så frem til jeg var 14 år ca. så dabbet det av.

men kan som sagt høre lydene i butikken. og jeg så jo en gutt en gang.

men ikke oftere enn dette liksom.

kan du se noe om de som er i butikken vår?

Skrevet

hei

jeg tar 400 for å komuniser og hjelpe over siden det tar så mye av energien min.

men du har en gutt der ja som er rundt 6-7år...du har og en dame..hun går med høyhælet stveletter eller de når bare opp til ankelen..hun har på seg en pelskåpe og en kjole...hvite hansker ...har håret fnt oppsøtten og går rak i ryggen....hun er rundt 25-30år..levde på 1700 tallet

ser ut for å va en sånn rikmanns datter

Skrevet

Tusen takk for svar kimby. helt utrolig snilt av deg å ta tid til å svare meg.

dette er noe jeg er kjempe interessert i og veldig nysgjerrig på :)

var i butikken i dag. og var en helt vanlig dag. hørte litt skritt men ikke noe mer enn det.

vet du hvorfor hun damen holder til der? hva døde hun av osv? og samme med gutten.

Skrevet

hei

for å finne ut av det så må jeg kommunisere med dem..dette er noe jeg ikke gjør uten betaling da jeg blir helt utslitt av det.

men mail meg gjerne om du ønsker det :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...