Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen spørsmål som jeg lurer på har du tid hadde jeg blitt kjempeglad.

Hvor mange bar får vi?

Blir jeg gravid dette året?

Hvordan blir det med økonomien fremover?

Vil svangerskapet gå bra?

Kan du se om 07.07.2007 har med fødsel og gjøre? det har jeg fått høre tidligere?

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg ser at du har et barn fra før av? en jente tror jeg... Tror du får et barn til.. Føler at det også kan være en jente.. Usikker om du blir gravid iløpet av året... Men Du føder iløpet av 2007... Så jegtror ikke det er så lenge igjen til du blir gravid.. Føler du bruker lang tid på å bli gravid? Dere må ha hjelp..? Tror svangerskapet ditt vil bli tøft.. Har du en kronisk sykdom eller noe sånt? Klarer ikke helt å få opp hva det er... Men føler du ikke har hatt det hele livet.. men du blir dårlig i perioder av det? eller har blitt dårlig i perioder?

Økonomien vil gå opp å ned, men det er enda mange år til den vil stabilisere seg...

Lykke til da:)

Skrevet

Tusen takk for at du ville ta deg tid til å se på meg. Jeg har en kronisk sykdom men har vært veldig bra i halvannet år nå. Så bra har jeg ikke vært på mange år. Ble syk da jeg var 19 år. Det stemmer oxo at vi må ha hjelp denne gangen. Hadde håpet jag skulle vært gravid nå fikk satt inn 1 gullegg 9 november. det høres jo skummelt ut med et tøft svangerskap, kan du si litt mere om dette?

Klem fra

Skrevet

Du har stt inn egg den 9 ja.. mmmm.. det vriker som om at egget fester seg... Så det er håp:) Jeg krysser fingerne får deg...

Jeg føler du får mye oppfølging... en del ultralyder... tror også du føder litt tidligere.. lurer på om morkaka ikke vil fungere helt som den ska på slutten... men du får et velskapt barn og alt går bra...:) Du blir også en del dårlig i begynelsen...

Skrevet

Håper jo jeg slipper komplikasjoner men siden det skal gå bra til slutt så må en jo bare prøve å komme gjennom det vanskeliget med håp om at alt skal gå bra til slutt. Men siden jeg vil føde tidligere kan det da hende at jeg vil komme til å føde i begynnelsen av juli i stede for i august? Har nemlig hatt følelsen av det selv.

Klem

Skrevet

Har du holdt på med dette lenge? Har du gått noen kurs el er det bare evner som du har hatt siden du var liten? hvor i landet er det du bor? Driver du med healing oxo?

Skrevet

Ja, hvis egget fester seg så kan det være fullt mulig at du føder i juli ja... Får jeg føler du vil føde 3 - 5 uker før termin....Og det kan stemme bra...:) Jeg blir veldig tissatrengt av å snakke med deg... hehe.. så tror ikke det er lenge til du blir gravid nei.... Jeg måtte på do å tisse hele tiden de først ukene...:) Jeg håper virkelig at det går bra denne gangen.. ser du tenker mye på dette:)

Jeg har fra jeg var liten av hørt å sett ting... mamma trodde jeg hadde en god fantasi når jeg var mindre... hehe.. HAr alltid fått høre at jeg var en så god menneskekjenner... og jeg har alltid vist om jeg liker noen eller ikke når jeg møter dem... fått mange rare ting og tanker i hodet når jeg snakket med folk, så en dag kontaktet jeg en dame som har hjulpet meg masse med å bruke evene mine riktig...

Driver og med healing ja,,... Men kun får å hjelpe, tar aldri betalt for det...

Jeg bor på østlandet... mellom Asker og Drammen...:)

Skrevet

Ja jeg tenker nok en del på dette det er jo ikke helt normal situasjon dette her heller. Tenkte ikke så mye på det før vi gikk til det skrittet å få hjelp.

Er det Reiki du driver med? Har selv vært på kurs for å lære å balansere energier i kroppen og jobber mye med chakraene. Har kun brukt det på nær familie men det funker det.

Bor i Vestfold jeg

Klem

Skrevet

Så spennende da.. ja, det er reiki jeg driver med:)

Ja, healing virker... og hvor mere du tror på det... jo mere virker det... Det er kjempe gøy... :) Du burde å kjøpe deg en stein av bergkrystall... og ha den med deg overalt.. hjelper deg med å åpne deg:)

Så du bor nedover Larvik og den veien du da?

Skrevet

Ja jeg bor i nærheten der.

Har du msn så kunne vi snakket mere der?

Klem

Skrevet

Nå har jeg lagt deg til på lista så kan vi snakkes der:-))

Skrevet

Hei Cec26!

Jeg ser at du har evner utenom det vanlige og synes spåingen høres veldig spennende ut!

Kanskje du har anledning til å gi meg litt tilbakemelding også? Håper i hvert fall det!

Er det håp om at min mann (f. 250274) og jeg (f. 010170 kl. 04.45) blir gravid igjen? Vi mistet nemlig en gutt i 26. svangerskapsuke for 4 mnd. siden og prøver nå å bli gravid igjen. Årsaken til at jeg mistet var svak livmorhals, sa legene. Kan du derfor si noe om hvordan et evt. neste svangerskap vil forløpe dersom det blir en neste gang?

Venter spent på svar!

Takknemlig hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...