Gå til innhold

slettet av moderator

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig skjult reklame for eget nettsted. Om dere vil reklamere kan dere betale for plass på nettstedet. Dette er et diskusjonsforum.

Skrevet

Unnskyld meg, men hva ha du spist idag da - sure sokker? Det må da være lov å gi gode tips om forskjellige nettsider til barn.... Jeg takker for tipset, og skal innom å kikke.... Det er da mange nettsider som det blir fortalt om her inne...

Skrevet

bar du tipser oss om ditt eget nettsted. Ikke bry deg om paragrafrytteren over her.

Skrevet

Meg plager det ikke, men det er jo åpenbarnt at det er eget nettsted...og da er det som anonym sier; dårlig skjult:-) I tillegg er det lagt inn i flere forum her i dag, så liten tvil om det.

Så nå r HI sier hun "kom over" et nettsted, så tror heller ike jeg på det:-) Men spiller ingen rolle da...

Skrevet

Jeg synes det er supert å få slike tips. Samme for meg om det er de som står bak nettsiden som tipser eller ei.

Uansett er jeg ikke så enig i at akkurat denne butikken var så genial. Jeg ser etter en fin kjole og gode luer. Fant ingen av delene på lilleskatt.no...

Men lykke til med nettstedet!

Skrevet

Sjekk ut www.rockyourbaby.com

Det er IKKE mitt eget sted :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...