Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Dårlig skjult reklame for eget nettsted. Om dere vil reklamere kan dere betale for plass på nettstedet. Dette er et diskusjonsforum.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Unnskyld meg, men hva ha du spist idag da - sure sokker? Det må da være lov å gi gode tips om forskjellige nettsider til barn.... Jeg takker for tipset, og skal innom å kikke.... Det er da mange nettsider som det blir fortalt om her inne...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 bar du tipser oss om ditt eget nettsted. Ikke bry deg om paragrafrytteren over her.
Luca Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Meg plager det ikke, men det er jo åpenbarnt at det er eget nettsted...og da er det som anonym sier; dårlig skjult:-) I tillegg er det lagt inn i flere forum her i dag, så liten tvil om det. Så nå r HI sier hun "kom over" et nettsted, så tror heller ike jeg på det:-) Men spiller ingen rolle da...
Mamma'n til Mia Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Jeg synes det er supert å få slike tips. Samme for meg om det er de som står bak nettsiden som tipser eller ei. Uansett er jeg ikke så enig i at akkurat denne butikken var så genial. Jeg ser etter en fin kjole og gode luer. Fant ingen av delene på lilleskatt.no... Men lykke til med nettstedet!
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Sjekk ut www.rockyourbaby.com Det er IKKE mitt eget sted
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå