Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Ikke akkurat godt utvalg da...og stive priser. Fins bedre butikker enn det der ja
Luca Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Tipper du er eier:-) Fin butikk, og det kommer vel mer klær også? Syns det var bra klær, lille skatt-klærne minte litt om Minime kanskje...noe av det. Så den så lovede ut:-)
mammmamia ** Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 hehe, litt snikreklame for butikken din kanskje..? ;-) Har nok andre butikker som er hundre ganger bedre på min liste ja :-)
april 06;) + mai 09* Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 hehe, litt festelig at samme tråden ligger inne på ammedebatten, småtroll 1-2 år (og da vel og flere plasser kanskje..) Jaja:-D
Mamma katt Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Ja jeg synes denne snikreklamen blir litt teit.. tenk om alle annonsører skulle gjøre det samme?
MintCondition Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 Men nå fikk jo HI den oppmerksomheten h*n søkte da, og masse besøk på siden til butikken sin, hihi. Klærne var fine de, men slenger meg på de som syns utvalget var litt dårlig
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 Hehe,,,ligger på aleneforeldre også,men der glemte HI å trykke på anonym knappen Syns det var lite klær til babygutt der da,og STIVE priser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå