På tide* gutt08-gutt11 Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Hei. Godt å se at det ikke bare er meg som "stresser". Etter 11 år med p-piller sluttet jeg i juni. Har prøvd å ta eggløsningstester de siste 2 mnd. uten noe resultat (tok fra dag 10-24). Har nå bestilt time hos en privat gynekolog. Vil vite at alt ser ok ut, og om hun kan se om eggene mine fortsatt ligger i dvale etter p-pillene. Er redd hun skal synes jeg er desperat.... Men hva mer kan jeg spør om? Visst jeg har manglende eller ingen eggløsning hhvordan kan hun finne ut det???? Håper noen kan svare meg. Føler meg litt teit som går så tidlig til gu, men jeg vet om mange som sliter, og jeg klarer ikke å gå 1 år å lure hver måned. Må bare få noen svar!
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 heihei! Det som er vanlig å gjøre først er å ta blodprøve for å finne ut om du har el.Evntuelt ta utralyd for å se om det er el på vei. Syns ikke du skal føle deg teit i det hele tatt,men de legger vekt på alderen og hvor lenge du har prøvd med tanke på videre utredning. Jeg syns det er bra at du tar "affære" med en gang,visst jeg hadde gjort det hadde jeg spart masse ventetid... så stå på:-) Jeg er så dårlig på det å huske hva jeg må spør om når jeg er der men prøv å få flest mulig tips om hvordan det skal klaffe fort! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå