Heihvordetgår Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Jeghar den seneste tiden hatt veldig vondt i korsryggen, og stiv nakke, noe som igjen medfører vondt i hodet. Jeg liker ikke leger, så jeg har enda ikke rotet meg til å ringe for å høre med legen om dette, men det jeg lurer på er dette normalt, eller kan det være begynnende bekkenløsning? Noen andre som har slike problemer? Vondt å gå, vondt å sitte i kontorstol.
2barnsMamma28 Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 tja.... det kan det jo være. ingen aning egentlig jeg da, har aldri hatt det. men en veninne av meg hadde det. hatt til tider vondt i korsryggen jeg og, men ikke så plaget som det du er. prøv ring legen du, selv om du ikke liker dem kanskje du kan få rekv til en fysioter eller noe lignende.... god bedring!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Hadde plager i bekkenet tidlig i svangerskapet, men så bedret det seg. I går begynte jeg imidlertid med murring i ryggen. Etter å ha gått til og fra skolen i dag, klarer jeg knapt å gå, helt ødelagt i ryggen. Ligger rett ut nå. Håper det ikke er noe som vil vedvare. Krysser fingrene for det, ellers blir det lite gåing framover. Har nesten ikke gått i svangerskapet pga. bekkenplagene jeg har hatt. Har svømt og vært på spinning da. Først de siste ukene jeg så smått har begynt å gå turer igjen. Får kanskje holde meg til svømminga. Er i uke 27 etter bim mål. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå