Gå til innhold

Vond korsrygg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeghar den seneste tiden hatt veldig vondt i korsryggen, og stiv nakke, noe som igjen medfører vondt i hodet. Jeg liker ikke leger, så jeg har enda ikke rotet meg til å ringe for å høre med legen om dette, men det jeg lurer på er dette normalt, eller kan det være begynnende bekkenløsning? Noen andre som har slike problemer? Vondt å gå, vondt å sitte i kontorstol.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja.... det kan det jo være. ingen aning egentlig jeg da, har aldri hatt det. men en veninne av meg hadde det. hatt til tider vondt i korsryggen jeg og, men ikke så plaget som det du er. prøv ring legen du, selv om du ikke liker dem :) kanskje du kan få rekv til en fysioter eller noe lignende.... god bedring!

Skrevet

Hadde plager i bekkenet tidlig i svangerskapet, men så bedret det seg. I går begynte jeg imidlertid med murring i ryggen. Etter å ha gått til og fra skolen i dag, klarer jeg knapt å gå, helt ødelagt i ryggen. Ligger rett ut nå. Håper det ikke er noe som vil vedvare. Krysser fingrene for det, ellers blir det lite gåing framover. Har nesten ikke gått i svangerskapet pga. bekkenplagene jeg har hatt. Har svømt og vært på spinning da. Først de siste ukene jeg så smått har begynt å gå turer igjen. Får kanskje holde meg til svømminga. Er i uke 27 etter bim mål.

God bedring!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...