3 sjarmtroll <3 Skrevet 8. november 2006 #1 Del Skrevet 8. november 2006 Hva synes dere er finest? Har fra før 2 gutter som heter Sondre og Andreas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kose-KU Skrevet 8. november 2006 #2 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg synes Celine er finest. Lykke til med navnevalget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. november 2006 #3 Del Skrevet 8. november 2006 Spørs på hvordan dere har tenkt å uttale celine? celinn, ell celinE? Uansett, celine er finest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 sjarmtroll <3 Skrevet 8. november 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 8. november 2006 Vi har tenkt å uttale Celine CelinE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 8. november 2006 #5 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg ville gått for Amalie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 8. november 2006 #6 Del Skrevet 8. november 2006 Hmmmm - jeg synes egentlig ingen av de passet med brødrenes fine navn. Hva med Cecilie eller Anne? Eller Mari, Elise eller Ingvild? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. november 2006 #7 Del Skrevet 8. november 2006 Definitivt Amalie! Eller eventuelt Eline/a Har aldri likt Celine noe serlig:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 + <3 + <3 Skrevet 8. november 2006 #8 Del Skrevet 8. november 2006 Snuppa vår på snart 2 år heter Celine (CelinE) - og vi har vært veldig fornøyde med navnet! Fått masse skryt.. Nå er det 4 uker til hun blir storesøster, så styrer litt med å finne passende navn;) (har tenkt på Isabelle, Mathea, Frida, Angelica, Sarah, Carmen, Emilie..blir det gutt har vi Noah ganske klart..evt Isak eller Leander) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 8. november 2006 #9 Del Skrevet 8. november 2006 Amalie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vicky 83 Skrevet 8. november 2006 #10 Del Skrevet 8. november 2006 HeI!! Jeg synes begge navnene er kjempefine! Vanskelig å velge. Ville kanskje valgt Celine. Synes det passer best med brødrene sine navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå