Gå til innhold

Når fortelle det på jobb?

Anbefalte innlegg

Når forteller dere det til sjefen?

Skal ut å reise utenlands med 4 kollegaer om 2 uker. Der vil det blir middag med VIN å diverse. Alle vet at jeg ikke sier nei takk til et glass vin( særlig gratis ; ) Hva ville dere gjort? Unnskyldinger?

Jeg er bare 6-7 uker på vei da, så jeg har ikke lysst til å fortelle noe..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7009470-n%C3%A5r-fortelle-det-p%C3%A5-jobb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si at du har fått urinvegsinfeksjon og går på Selexid.

Mange sier da at: Et lite glass skader ikke, og da svarer du at du spurte legen spes. med tanke på denne turen og at han anbefalte å la være å drikke. Noen små hvite løgner må vi kunne ta i begynnelsen!

Undrer meg på hvordan jeg skal lure meg unna tre julebord og tur med jobben selv. Er bare 5+3 så jeg synes det er for tidlig å si noe, og for om sjefen vet som vil jeg jo ikke at alle andre skal få vite!

Ta et glass vin og et glass vann ved siden av, det er jo vanlig!!

Å så kan du jo nibbe litt i vinglasset ved skåler o.l

Ingen legger merke til at du ikke fyller opp, fleste er vell for opptatt med sitt eget glass:) Å så kan du drikke vann, Å blir det oppdaget så si at det ikke var din type vin:)

Har tenkt på den med å nippe til vinen og skåle med og si at den ikke var så god, viss de lurer.

Den urinveisinfeksjon synes jeg er litt oppbrukt, men det kan hende at det funker på kollegaer. Vet det ikke hadde funka blandt venninner.... ; )

Takk for tips uansett! : )

Jeg var på tur med jobben til mannen min i helga. Er 6+3 på vei og ville ikke si noe. Jeg gikk på do da vi fikk utdelt vin og på vei tilbake spurte jeg servitøren om eg kunne få alkoholfri vin (diskret). Ingen som merka noen forskjell når hun kom med vinen til meg etterpå:) Men vinen var ikke god, den er absolutt best med alkohol!! Men skal holde meg langt unna alkohol!!!

Viss jeg er på do når de serverer tror jeg nok de andre ber servitøren om å fylle opp ; )

men jeg kan jo snike meg avgårde når jeg ser de nærmer seg, også bare si at de skal komme tilbake når jeg er tilbake men med alkoholfri vin da?! hmm.. godt tips! : )

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...