Gjest Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 jeg lurer på om det er andre her som sliter med blæra.. Må tømme meg 1-2 ganger i halvtimen.. uansett hvor mye/lite jeg drikker.. Det gjør FORBANNA vondt før jeg går på do,vondt å gå . Jeg har levert urinprøve til dyrking,men den er normal.. Husker at jeg tisset oftere enn normalt før jeg ble gravid.. men dette er jo nesten ikke til å holde ut.. Kan det være alvorlig. ? Barnet ligger nedover mot høyre..
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 høres rart ut ettersom du har så vondt. jeg går også på toalettet ofte i perioder når barnet presser på blæra, men det gjør ikke vondt, høres jo ut som en klassisk UVI. Jeg ville snakket med legen hvis det ikke gir seg.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Siden du tisset så ofte før du ble gravid, har du fått sjekket blodsukkeret ditt???? Selv om en dyrkning er negativ så kan du likevel ha UVI. Ta en tur til legen igjen å få sjekket sukkeret, husk morgenurin. Hvis det gjør så innmari vondt kan du jo også ha nyrebekkenbetennelse, men som sagt så bør du få en øyeblikkelig hjelp time hos legen din å få dette sjekket! PS! Husk å drikk masse vann å minimalt med juice, sukkerholdige drikker og kaffe!
ks23 med William og Lucas Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Høres jo nesten ut som Urinveiinfeksjon da spør du meg!! MYe plaget med det selv og det j..... vondt når du skal tisse.. Jeg ville ringt legevakta jeg eller resit til legen i morgen for jeg vet akkurat hvordan det er og det er vondt!! Er jo så slitsomt hele tiden også når det bare kommer noen dråper. Du skal jo heller ikke gå med det da du er Gravid.Er ikke bra for verken deg eller foster... Håper du finner ut av det da, Lykke til
IgglePiggle Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Ville bare si at jeg har det paa akkurat samme maate som deg.. Jeg har og tatt mange urinveisinfeksjons tester men det har jeg ikke.. Hos meg er det rett og slett bare stillingen babyen ligger i (rett oppaa blaeren og nyrer) og det er utrolig ubehagelig.. Foler at jeg maa paa do og tisse hele tiden.. Og av og til er presset mot blaeren saa vondt at det er ubehagelig aa gaa, men hvis jeg prover aa gaa paa do saa kommer det ingenting ut.. Legen sa til meg at det var ingenting aa gjore med bortsett fra aa haape paa at babyen flytter paa seg (noe den ikke har gjort paa snart 7mnd) for det er dette som skaper saann press/trykk der nede. Sorry at dette ikke er til noe hjelp, ville bare si at jeg vet hvordan du har det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå