Gå til innhold

Ut å fly med baby på 4 mnd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal fly for første gang med babyen vår. Hun er 4 måneder. Vi får låne vogn og bilstol hos dem vi skal til, så det trenger vi ikke å ta med oss. Men da er spørsmålet: hva skal vi "frakte" henne i når vi er på reisefot?? Babybjørn? Hva gjør vi hvis/når hun vil ligge og hvile seg på turen??

Hilsen uerfaren..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flytid ca.1 time. Reise til flyplass ca.30 min..

Skrevet

-----------dytt-------------

Skrevet

Jeg har flydd mye med begge mine to (den yngste er 5,5 mnd) og vi skal fly til helgen igjen.

Jeg pleier å ha snuppa mi Babybjørn selen fra vi har levert vogn osv. Det har gått veldig bra de gangene vi har flydd. Har bare passet på at hun har sovet litt i forkant (ikke alltid så lett å få til he, he). Jeg har også hatt med meg et pledd, som jeg evt kan legge på gulvet eller et annet egnet sted hvis det skulle bli behov, men det har det aldri vært.

Dette vet dere kanskje, men ;

På flyet må hun ha på seg en sele som er festet til en av dere, men hun blir liksom sittende på fanget. Hvis du ammer er der lurt å gjøre dette under take-off og landing. Så får hun ikke så vondt i ørene.

Vet ikke om det var så mye svar i dette jeg, men der jo faktisk et problem det der med så små barn når man ikke har noe ordentlig sted å legge de ned.....

Hvis det er ledig seter på flyet kan dere sikkert låne en av de...

God tur.

Skrevet

Jeg har reist mye med baby.

Har brukt babybjørn. Går fint.

Pass på å amme når dere tar av. Da sovner de ofte i suset på vei opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...