MM med spire Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 ...hver eneste dag???? Jeg tror jeg har blitt avhengig av grovbrød med italiensk salat (Denja) og salami + agurk. Og et stort glass iskald skummamelk... Spiser det både til frokost og kvelds + noen ganger til lunch... Ensidig kosthold sa du ??? ...men det er jo så godt...
*Lucy* Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Sjokolademelk!!! Hver morgen klokken halv syv :)
MM med spire Skrevet 8. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2006 Q sjokolademelk er farlig godt!!!
Gjest Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 trodde man ikke skulle spise salami, jeg...men det er vel ikke så nøye..spiste en del før jeg fikk vite det..sikkert forskjell på div salamier oxo..? hørtes godt ut hvertfall!! jeg varierer uke til uke..
*Lucy* Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 jeg er avhegig av melk drikker nesten 1,5 liter hver dag....
MM med spire Skrevet 8. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 8. november 2006 har hørt noe lignende jeg og, men hvis pakken er ganske nyåpnet var det visst ingen fare... Den blir borte på et par dager uansett, rekker ikke ligge til utløpsdato... Kjøper de pakkene med minst i da... ingen økonomipack )
Tess30 Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 æ spis salami!!! Man kan ikje bli helt hysterisk heller..Trur det e sånne "pølse" me salami man skal være førrsikti me...
MM med spire Skrevet 8. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 8. november 2006 Godt å høre... Spiser uansett med god samvittighet... )
Gjest Skrevet 8. november 2006 #11 Skrevet 8. november 2006 ja kjøtt pålegg skal være relativt nyåpnet..tenkte mer på at salami ikke alltid er kokt men går under spekemat..? uansett, går sikkert helt fint å spise det...
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 8. november 2006 #12 Skrevet 8. november 2006 Jeg må ha ost på brødskiva til frokost- nøkkelost eller jarlsberg, også en yoghurt etterpå... nam nam- fikk lyst på det nå også jeg ;-)
Gjest Skrevet 8. november 2006 #13 Skrevet 8. november 2006 Knasker rå gulrøtter dagen lang hvertfall 10 om dagen. Kommer til å få orange baby =)
Gjest Skrevet 8. november 2006 #14 Skrevet 8. november 2006 sjokolademelk!!! til alle døgnets tider!!! (og vanligvis hater jeg melk... merkelige greier!!)
MM med spire Skrevet 9. november 2006 Forfatter #16 Skrevet 9. november 2006 mange som er hekta på melk / sjokolademelk her ))
vårli Skrevet 9. november 2006 #17 Skrevet 9. november 2006 har hatt dilla på skummet kultur melk... er bare sååå godt, syrlig, litt tykt og deilig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå