Gå til innhold

da er ene puppen pensjonert:(

Anbefalte innlegg

Lillegutt har nå hatt 4 barnesykdommen, og har da hatt masse feber og skikkelig sutrete stakkar. Men han skulle absolutt ikke ha pupp. Var gale før dette også men denne uken streiket han. JEg får ham ikk etil å ta den puppen, alltid vært noen med denne så den var sterkt redusert fra før.

Jeg får ikke en dråpe utav den, heller ikke pumpet/handmelket den. HAn ammes fremdeles på den "siste" puppen når han føler for det men er ikke ofte. Hadde liksom håpet på at jeg skulle klare og amme han lengre:( Han er 8 1/2 mnd. Masse melk i den siste så er når han vil ha. Men hva gjør jeg med den tomme puppen? De er hedigvis blitt like store hehe så er ikke rammeskeiv lengre:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7009128-da-er-ene-puppen-pensjonert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja men han skriker bare han ser jeg plukker den frem hehe. Føler meg slem nesten. Han får den andre morgen og av og til kveld kveld også legger jeg ham til midt på dagen (les,prøver å legge ham te) men skriker som regel. Denne ungen har makk i rompa og kan ikke ligge i ro. Brukt å hatt ham i sjalet med puppen fremme hele tiden mens jeg ryddet og slik men ikke intrsert. kanskje jeg skal høre med legen ja. Kan jo kanskje hende han blir intresert igjen?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...