♥Spirevipp♥ Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 ...burde jeg nå informere den nye legen over at jeg er gravid for å komme på kontroll? Eller kan jeg evt. ta alle kontrollene hos jordmor?
Gjest Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Jeg tar alle kontrollene hos jordmor, funker fint for meg
**My little Miss drama and I** Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Jeg går til begge deler synes det er greit jeg.. for jordmora var ikke så nøye på vekta o.l.. Men jeg må til legen i løpet av sv uansett må ta en sånn blodprøve for jeg er rhesus og er ikke ungen det kan jeg lage antistoffer eller noe sånnt... husker ikke helt.. men mange som går bare til jordmor.. Jeg ville informert den nye legen, greit at de vet det uansett,hvor du måtte gå;-) Lykke til...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Nå når du har byttet fastlege så skal du sørge for at den nye legen din får overført journalen din til seg, slik at han/hun vet at du nå har byttet fastlege. Det er klart at du kan ta kontrollene hos jordmor, men det er nå alltid trygt å ha en lege å ty til om det skulle oppstå noe som ikke jormor kan gjøre noe med! Lykke til med ny fastlege!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå