Gå til innhold

April: Jeg er så lei av å lyve :(

Anbefalte innlegg

Som noen vet lager jeg istand surpriseparty for sambo.. Dette skjer neste helg og nå har jeg ikke flere løgner igjen :)

Nå har jeg bare småplukk igjen så er alt klart..

Min svoger er 40 år 8 dager etter sambo så vi lager fest sammen til de.. Viltmiddagen er planlagt,vin og velkomstdrink er kjøpt inn.. Siste gang jeg lager i stand noe slik for jeg liker ikke lyve for han..

Men gleder meg til å se ansiktene til de når de kommer inn døren og 70 gjester står der :)

Nå skal jeg skrive tale,men jeg aner jo ikke hva jeg skal skrive,må jo lage den litt morsom.. SKAL ihvertfall ha inn alle løgnene mine,men alt faller vel på plass når han kommer inn døren..

Måtte bare fortelle det til dere slik at jeg ikke røper noe her hjemme hihi

Har nesten røpet meg,men klarte å ro den i land :)

Klem fra en stresset

Fortsetter under...

huff, ja det er vanskelig å holde ting hemmelig!! I allefall så lenge! Trodde dagen hadde vært alt jeg, men når jeg tenker meg om så har vi jo ikke hørt "resultatet" enda..hehe.. menmen... Nei, du får ta deg i nakken og tenke at du egentlig ikke lyver...bare gjemmer litt på informasjon og pynter litt på sannheten.. og kan nesten garantere at gubben din blir rimelig fornøyd, imponert og stolt av deg som har fått ordna istand en så stor fest for ham! Og at du har fortalt noen usannheter for å få det til tror jeg nok han kommer til å tilgi deg.. ;) Gubben min sier iallefall at hvis det er noe gøy/bra jeg holder hemmelig så er det greit.. hehe.. liker ikke å ha hemmeligheter for hverandre, men av og til må vi jo -jul feks.. nei nå svømmer jeg på dypt vann igjen.. tilbake til saken. Dette klarer du kjempefint! Bare en uke til nå så kan du senke skuldrene og nye hele greia :) Lykke til videre!!

Nå er det heldigvis ikke så mange dager igjen du trenger å holde maska og kan avsløre den store hemmeligheten!!

Du må jo til tross for alt hemmelighetskremmeriet ha vært utrolig flink som har klart å samle sammen 70 gjester og ordnet mat og vin uten at samboeren din har fått nyss om det som skal skje!!

Ja, for alt du vet så kan han jo også ha prøvd å avtale et eller annet med noen av gjestene akkurat den dagen. Huff, da kunne planene dine lett ha gått rett i vasken.. Men du har vel instruert de godt, regner jeg med!

Du må uansett fortelle oss reaksjonen deres når de blir overrasket!

Hijo: Ja han har planer sammen med ett vennepar av oss han :) Jeg har spart lenge til dette,så han tror ikke vi har penger til noe stooooort hihi... Det var en vanskelig jobb å finne ut hvem jeg skulle invitere,men med god hjelp av venner så klarte vi det.. Kamerater som han er vokst opp med kommer,men som han ikke har sett på mange år:)

Nå gleder jeg meg bare mer og mer :)

Vi skal som sagt på fest til ett vennepar.. Jeg har jo sagt at jeg skal "hjelpe" henne i lokalet.. Mine store nieser skal servere,så min svigerinne og svoger skal plukke han opp på vei til festen.. Min svoger tror han skal i surpriseparty til min sambo hehe... For at ikke min sambo skal skjønne noe så må jo de inn for å spørre når jentene skal hjem =) Og da står vi jo der da =)

Så jenter 18 nov kl 19 må dere tenke på oss =) Da regner jeg med at jubilantene er ankommet festen:)

Hijo: alle drikkevarer står lagret hos min mor så det ser han ikke :)

Jeg og svigersøstra mi planla 50årsdag for svigers, sammen med søstra hennes! Og det vi planla ble jo bare bedre og bedre, og jeg er verdens dårligste til å lyge!! Så jeg unngikk sviges i 2 uker før festen! Men måtte jo innom å feire bursdagen på rette dagen (2 dager før den rette festen) og det var litt vanskelig å holde seg...

Men det var så bra når dagen endelig kom!! Vi dro til foreldra hennes (de bor på en stor gård en times kjøring fra der vi bor) dagen i forrveien og ordna alt. Svigersøstra mi henta svigermor og svigerfar på formiddag, kjørte de til ei mark, der sto ett helikopter og venta. De fikk kjøre en runde over sin bygd før de dro til barndomsbygda si og fikk ta en stor runde rundt gården sin. Før de landet på setra og fikk servert champagne og møtte hele nærmeste familien sin! Til og med søstra som hadde kjørt i 12 timer!!

Etterpå hadde vi koldtbord på setra og kaker etterpå! Dagen etter det igjen dro vi på sauesanking, noe hun hadde snakka om hele sommern!!

Helga før dette var det regn å iskaldt, men denne helga var det strålende sol og blå himmel fra vi kom til vi dro!! Så jeg ble nesten rørt til tårer av at alt gikk så smørefritt!! :):)

Eneste som jeg syns va litt dumt var at svigersøstra mi fikk all kredit, når så og si hele opplegget var min idè bortsett fra helikopteret som var søstra til svigermor...men jeg klarte å svelge den da, siden alt var så perfekt! :)

Men poenget mitt da! hehe.. var at når dagen først er der, så er absolutt alt verdt det! Så lykke til med planlegging og ha en kjempe fin fest for din kjære!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...