Gå til innhold

Når babycompen min viser at jeg har hatt el en viss dato - er det da sikkert at jeg har hatt el - og evt på den datoen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har sittet og lest litt på nettet nå... og blir bare mer "deppa" av å lese for mye. Der står det mange steder at det er normalt at man ikke har EL hver måned! Men hvordan i huleste skal man kunne bli gravid om man ikke vet om man har EL eller ikke???

Ja, ikke sant? Har hatt grei temp økning denne mnd, og tydelige el-smerter. Compen min viste i dag at jeg hadde hatt el 1.11. Tenkte jeg skulle høre med legen om han kunne ta en eller anne prøve el noe for å finne ut om jeg har hatt el, når jeg skal til ham i morgen.

Ja, veldig bra. Er lett å få oversikten over syklusen sin. jeg har for eks funnet ut at jeg har 26 dagers sykluser, og får el tidligere enn de 14 dagene etter første dags mens....hvis det stemmer da....det er jo det jeg er usikker på. Det negative med bc er at det tar noen mnd før den kjenner syklusen din godt nok til å vise deg noe om el ol. Jeg har brukt min som prevensjon i ca ett år, og som planlegger de siste par mnd, så mye er nytt for meg fordi jeg ikke har satt meg så godt inn i planleggingsfunksjonene enda.

hei

i det siste har jeg begynt å stusse på bcen pga.at ifølge den hadde jeg el den 18 okt.men hadde el vondt den 14+litt slim.(pleier aldri å merke dette)Testet også med el test den dagen men ble ikke helt positiv men sterkere enn på lenge!Men det jeg velger å tenke da er at el tydeligvis var forsinket ifølge bc og samleie ikke klaffet likevel.Ikke godt å bli klok på den.Med meg så varierer el dagen med 4 dager står det.Fikk opp el den 9 sept.men i ettertid fant den ut det var den 13...

Når det gjelder deg så kan det være at el er blitt forsinket noen dager for så at bcen registrerer den rette dagen en stund senere.Det gjør det ofte med meg.Men har en del ureg.messig syklus.Men det kan også være at kroppen prøver og få til el men får det ikke til selvom tempen er riktig.

Tempene mine ligger rundt 35,40-35-99 før el,etter ca 36,00-36.26.

Ser at du har litt like temper som meg og dette skal være "nok" stigning.

Ble langt dette her;-) men er blitt litt hekta på den dingsen hehe

Annonse

hei

nei d er ikke sikkert en har hatt el....

det er bre en pekepinn på at mann sansynligvis har hatt el CA på de tider

det samme gjelder faktisk el tester

det er ikke sikkert en har hatt el, men testen antyder at en sansynlig vis har hatt el rundt positin test pga lh stigning

i følge min babycomp hadde jeg ikke el den mnd jeg ble gravid.. =/

så jeg fortsatte og fortsatte å tempe og på dag 40 i min 28 dagers syklus fant den ut at jeg var gravid å begynnte å blinke...

forbaska drittmaskin spør du meg!

må jo finne alt ut selv =)

Hm, jeg har forstått det sånn at det røde lyset blinker de to dagene man er mest fertil jeg dA.

Men er kanskje fordi jeg bare har ladycomp?

Hvis el-datoen stemmer i følge bc`en min, så hadde jeg el den første dagen den blinket rødt. Kan jo være det endrer seg etter noen dager da. Har jo veldig stabile sykluser på 26 dager, så det skal ikke være fordi jeg ikke har stabile sykluser den evt finner feil el.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...