Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 3 gangs fødende...rier og 4 cm åpning.... hvor lenge må man vente?
Bjørnen Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Hvis du vet du har 4 cm åpning og har rier, så bør du vel inn? For en sjekk i det minste?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 ble sendt hjem fra sykehuset tidligere i dag...fordi hodet ikke var festet enda... var 2 cm klokken 07.00 i for i går og 4 cm rundt samme tid i dag...
To gutter og en jente Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Jeg gikk en uke med 4cm før jeg ble satt i gang med førstemann. Hadde ingen rier, men ble sjekket for modning hos jordmor. Var da 4cm. En uke senere var det 7cm og fortsatt ingen rier. Tok derfor vannet siden jeg var så klar. Nå har jeg 2cm åpning, men jordmor reknet ikke med at jeg fødte med det første, da dette var vanlig for flergangsfødenede og jeg ikke har hatt rier. Skriver ikke det for å skremme deg altså. Bare for å forberede deg, om det skulle drøye. Håper du føder i løpet av dagen! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå