Gå til innhold

TFK Twinner Twist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at man ikke kan bruke en hardbag på denne vogna, altså enten to hardbager eller ingen?

Vurderer den som søskenvogn, men hvis det ikke går an å bruke en hardbag, er det jo lite aktuelt...

Link:

http://www.tinasbok.com/svanger/soskenvogn.php

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

tror det bare er mulig med to hardbager, men de har den på barnas Hus, du kan jo ringe dit. Jeg bruker den med mykbag, har grei oversikt over baby'n gjennom vindu i kalesje. Jeg sjekket masse søskenvogner før jeg endte på denne, totalt sett synes jeg den var best for både 2 1/2 åringen og babyen.

Skrevet

Er størrelsen på mykbagen OK eller? Litt redd for at mykbagen skal bli for liten... Synes også det er litt dumt å ikke kunne ha babyen mot seg men så lenge det er vindu i kalesjen, så hjelper jo det litt.

Kjøpte du vogna i Norge eller har du importert? Pris?

Skrevet

Hei

jeg har en annen softbag, Emaljunga, fester med seler/stropp. Vt at softbagen til teutonia er stor. Jeg bruker saueskinn og dunpose, blir nok trangt med voksipose.

Importerte fra Babyjungle, med regntrekk og frakt ble det drøyt 5000,-

Kjempefornøyd med servicen. Selve stoffet i vogna er bra vannavisende, så det holder i snø/lett regn.

Tror ikke det regntrekket er å få i Norge, så det ikke på Barnas Hus i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...