Gå til innhold

Da har jeg... :)

@nnis82* Isabell er født :) *

Anbefalte innlegg

Gjort mine første bebyinnkjøp :) Hi hi :) Var jo ikke store greiene da, men er i min uke 29 og hadde ikke kjøpt noen verdensting til den lille selv før i går :)

Var på handletur i en by et stykke unna sammen med to venninner og kjøpte en kjempesøt bukse og jakke på H&M, fått tak i en lue, et sengesett og laken :) Var så god følelse å kjøpe det og tenke at det var faktisk til meg selv og ikke noen andre jeg kjøpte det :)

Nå gleder jeg meg til å komme i gang jmed resten også :) Skal se på vogn, bilstol og stellebord neste lørdag så da blir vel kanskje en avgjørelse tatt da :)

Gleder meg til å vaske alt jeg har (har fått en del av mamma og resten av familien allerede) og gjør klart :) Tenkte jeg skulle begynne på det når vi er ferdige med julen og har fått den ut, så er jo en stund igjen enda, men tida går så fort :)

Hvor langt er dere andre feb damer kommet i shoppingen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke kjøpt noe som helst enda jeg, men har tittet litt i butikker i det minste da :) Er 26+0 i dag, så har jo fortsatt litt tid, men er vel kanskje på tide å starte litt?

Skal se på vogn hos noen kjente en av dagene, så da kommer jeg kanskje "godt i gang" da :) Gleder meg til å shoppe litt ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig rolig og avslappet til handlingen og tenkte jeg hadde god tid. Så viste det seg at Barnas hus skulle åpne her og hadde en del gode tilbud, så da ble det storinnkjøp gitt :-) Vogn, bilsete m/isofixbase - må ha, bare må ha :-) og pose sånn al á voksipose. Sambo fikk litt bakoversveis av at vi handlet så mye til en som ennå ikke har kommet ut, men han forstår jo selfølgelig at det ikke nytter å vente til etter at babyen er født :-) Fikk i hvert fall veldig mye for pengene! Og da er det moro. Har ikke kjøpt et plagg forøvrig. Kanskje omvendt rekkefølge er mer normalt? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i den uke for uke boka vi fikk hos jordmor om pronomenbruken hos gravide kviner :-) At vi snakker i jeg form om alt vi skal ordne, men pusser pappaen opp babyrommet, så er det VI som holder på med det eller har gjort det :-) Ser jo helt klart at det stemmer med det jeg nettopp skrev :-) "tenkte at JEG hadde god tid" - vi burde jeg vel sagt :-) osv, men men .... Hyggelig er det jo samme hva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det meste etter 1 man, men har kjøpt stol på barnashus, åpnings tilbud. Har så lyst å kjøpe noen nye klær men vet ikke hva det blir så da blir jo alt nøytralt og det er jo kjedelig. Har masse blått etter 1 man og har egentlig på følelsen at det blir jente men tør ikke helt tro på det.

Men kommer nok til å kjøpe noe i rosa el rødt ettersom vi har et par som venter jente først i april.

Blir jo salg etter jul med masse fint baby tøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt, jeg har handlet inn litt og litt hele veien jeg, alt er vel egentlig klart...Bare jenta vår som mangler, så har vi vår fulkomne lykke:) Gikk en smule berserk i butikkene da jeg fikk vite at vi venter en liten tulle...Det er jo så utrolig mye søtt i butikkene, og jeg får helt vondt hver gang jeg ser noe som er i str.50!Tror det kan være en sykdom jeg, det går nok over når snupp ser dagens lys;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har termin 4.februar og er vel ferdig med et meste.. kun noe småtteri som stryking av sengetøy og hente ned senga fra loftet. men det mest fordi jeg er ganske stor og har en jente på 7 år som jeg gjerne vil kose meg sammen med i desember med kakebaking og andre julekoselige ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...