Gå til innhold

Da blir det tidlig UL på meg også


Forskeren

Anbefalte innlegg

Var hos legen i dag, som ville henvise meg til UL pga spotting. Greit nok, det....MEN da hun undersøkte meg spurte hun om det var sjans for at jeg var lenger på vei? "Nei..., jeg har ganske god kontroll denne gangen", svarte jeg. "Da kan det hende det er to" HVA????

 

Så nå skal jeg på UL for å se om det er en eller to!!! Jeg er i en smule sjokktilstand. Jeg har jo kjent livmora mi over kanten i en liten stund, hun mente jeg var tilsvarende 15 uker, men det får jeg ikke til å stemme altså.

 

Jeg spurte også om flergangsgravide ikke fortere blir større og hun sa ja, men ikke så mye større.....

 

Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åh så spennende: Kor tid skal du på ul ? Kan forstå at du er litt sjokka no,men det er veldig spennende og da.Har dere tvillinger i familien? Må holde oss oppdatert:) Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11 fullgåtte uker i dag. Nei, vi har ikke tvillinger i familien (bare på mannens side, og det gjelder vel ikke?), så det er jo lite sannsynlig.

 

Jeg er sikker på at jeg hadde en ordentlig mens 23.08, og vi prøvde også aktivt rundt EL (uten at jeg testet, da men). Så det kan jo hende at jeg bare er stor. Har jo ei tulle på 22 mnd, ikke sikkert livmora har skrumpet enda...

 

Men det ble jo litt spennede, da, vi skal nemlig bare ha to! (men må jo selvfølgelig ta det man får). Dette er mitt siste ( i alle fall planlagte) svangerskap, har vært mye dårlig, orker ikke flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo,jeg tror det gjelder at det er tvillinger på mannens side også... Hvor nært i familie er det tvillinger, da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...