Gå til innhold

Oi, jeg er 95% sikker på at jeg kjente Bitteliten i dag!


Gjest

Anbefalte innlegg

Hadde akkurat vært på do i dag tidelig så magen var tømt og slunken og la meg igjen siden jeg var trøtt og kvalm fortsatt, prøvde å strekke meg litt ut sånn halveis på magen og halveis på siden og slappet av, og så plutselig så kjente jeg helt tydelig et ørlite, ørlite dytt/press nede i livmoren (sikker på at det er den for den er så øm at jeg kjenner den tydelig når jeg strekker meg ut), lå helt stille litt til og så kom et nytt ørlite dytt, men da var det stopp. Bevegelsen er helt lik de første jeg kjente med de to andre barna mine og er helt anderlredes enn luft og leamus, så jeg er omtrent helt sikker på at det må ha vært Bitteliten :-) Bare skjønner ikke hvordan det er mulig da, så liten som h*n er nå, men jeg vet jo hva jeg kjente og jeg har også kjent liv tidelig med de to andre (uke 12-13). Ble i hvertfall veldig glad og ville bare dele det! Tenk, det første livstegnet! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj!

Er du 10 uker på vei og kunne skjenne det allerede? Så spennende!!

 

Jeg er 9 + 3 og gleder meg til jeg kan skjenne det jeg og!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da. jeg er ikke sikker på om jeg har kjent Bebisen enda. Men vet fra de to forrige at jeg kjente bittesmå luftbobler der inne i uke 14. Det var tidlig sa jordmora. Men man kjenner det sikkert tidligere når man har vært gravid før. Artig å notere i dagboka da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjett om! Er fortsatt nesten litt i sjokk selv, trodde faktisk ikke det gikk an å kjenne noe såååå tidelig (trodde uke 12 var grensen), men som du sier jeg har gått gravid før og kjent liv veldig tidelig før så... Sprøtt i hvertfall! Er 9+5 i dag. Regner jo ikke med dette blir en daglidagsting i nærmeste fremtid da, ka godt gå lenge til neste gag sikkert, men likevel, så gøy å kjenne at det er liv inni der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudameg,så spennende!!!! :D Sikker på at ikke du også er lengre på vei enn du har regnet ut..??? ;) Gleder meg noe vanvittig til jeg også kjenner liv, og ikke minst til ungene og mannen min kan få kjenne!! :) Kos deg med bevegelsene,du!! De er bare dine en stund til, så.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Alva

 

Jeg syntes jeg kjente det i går - 1 gang!

 

Men trodde heller ikke at det var mulig enda...........

 

Uansett så er det jo gøy da ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...