Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Jeg har hatt vondt nederst i magen de siste 3-4 kveldene når jeg reiser meg eller flytter på meg og av og til når jeg snur meg i sengen om natten. Ikke kjempevondt, men nok til at jeg lurer på om dette er normalt..? Flere som har erfaring med dette?
Gjest Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 tror det er ligament båndene som strekkerr seg kanskje? er normalt.å ikke farlig.. men vondt...
Gjest Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 har det til tider jeg også..kjennes ut som at hele underlivet revnes..men det er ikke noe farlig..
Frk. Vable Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Jeg har hatt skikkelig vondt på ene siden, kjentes ut som muskelen revnet, men det gikk gradvis over når jeg lå helt i ro. Hadde det i to dager, nå er jeg mer øm hvis jeg trykker på. Legen min sa det mest sannsynlig var en muskelstrekk, regner med det er lettere å få når man er gravid siden ting vokser ganske fort inni der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå