Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 8 uker siden fødsel, og vi prøvde oss på sex i går. Det var ikke særlig godt. Jeg ble klippet og sydd (vakum) og revnet også en del. På 6-ukers kontroll sa legen at slimhinnen hadde vrengt seg litt ut i bakkant, og ikke grodd ordentlig, og at jeg skulle smøre med krystallfiolett. Det har jeg gjort, men det har ikke blitt noe bedre, og det er her det blir veldig sårt ved samleie. Vanskelig å få penis forbi det vonde feltet, og vondt under samleiet. Også vondt i flere timer etterpå! :-( Føles også som skjedeåpningen har blitt litt "feil". Penis finner på en måte ikke veien inn selv lengre, men må "lures inn", presses mer bakover. Lurer på om de kan ha sydd feil? Kommer dette til å vare for alltid eller vil det bedre seg etter hvert? Er så engstelig for at det aldri mer skal bli godt...
nasse nøffen Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 her er d fortsatt litt ømt, og det er snart 4 mnd siden... synes ikke du skal stresse m det enda, 8 uker er veldig tidlig.. jeg føler d må gå seg til igjen på en måte, jeg sydde også, riktignok ikke så innviklet som hos deg... men vent litt til du, å prøv forsiktig,,, lykke til
3godklumper Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Dette er jo ganske vanlig. Kjenner fler som har hatt det sånn. Det er i det hele att normalt at sex-livet er redusert og anderledes inntil ett år etter fødsel. Ta heller en pause fra samleie, slik at du for tid til å hele både i kropp og sinn. Hvis man er anspent gjør det jo vondt. Og anspent i diverse muskler kan man være uten å være bevisst på dette selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå