♥Jente03-Gutt06♥ Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Er d noen av dere som har følt at dere ammer og ammer, og at puppen liksom føles tom bare en liten stund etter at dere har lagt barnet til puppen? Har en sønn som er 5 uker, krever en del, og får kun pupp. Det heter jo at jo mer man ammer, jo mer melk får man. Men jeg vet ikke helt. Stoler ikke på d. På dagen er han forholdsvis rolig, men sent på ettermiddag og kveld virker d som han ikke får i seg nok. Og blir litt urolig. Kolikk er d ikke, d hadde datteren vår da hun var baby. Og dette kan ikke sammenlignes på den måten. Hva kan jeg gjøre? Har ikke lyst å bynne med mme. Vil klare å fø opp min sønn kunn på pupp... Håper dere har noen gode råd!
Expat Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Mitt beste råd er at DU sover middagslur! Da får melken din masse deilige sovehormoner i seg som gjør barnet deilig daff, og det gir deg også ekstra bra utdriving og produksjon om du får sovet mellom slagene. Det du beskriver er helt normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå